عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل استاندارد گلستان با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان


دیدار مدیر کل استاندارد گلستان با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان

دیدار مدیر کل استاندارد گلستان با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان

محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان با رضا قوانلو مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در راستای بهره گیری از ظرفیت پتانسیل دو دستگاه برای توسعه کمی و کیفی فرهنگ مطالعه و توسعه فرهنگ استاندارد دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی در این دیدار از حمایت های مدیرکل کتابخانه های استان در جهت غنی کردن کتابخانه اداره کل استاندارد تشکر کرد و گفت: در کنار وظایف ذاتی اداره کل،ما تلاشمان این بوده که فرهنگ مطالعه را با راه اندازی کتابخانه و نرم افزار جامع در بین همکاران و خانواده شان ترویج کنیم.
مدیرکل استاندارد گلستان با اشاره به مباحث فرهنگی و آموزشی مرتبط با استاندارد گفت: یک مورد اساسی که اصل موضوع است و نیاز هست در جامعه ما به آن پرداخته شود، فرهنگ ترویج استاندارد است و مطالبه ملی همه ماست که در راستای استانداردسازی در سطح جامعه فعالیت کنیم. امیدواریم بحث ترویج فرهنگ استاندارد با مشارکت کتابخانه های عمومی استان به صورت پررنگ تردیده شود.
رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه های استان هم نیز در دیدار گفت:با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مسئولیت همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول در ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید و ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد و حمایت از کالای ایرانی؛ قطعاً همکاری و مشارکت ادارات و نهادها می تواند سرانه مطالعه را افزایش دهد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .