عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توزیع مرغ منجمد دولتی با نرخ مصوب به مراکز عمده مصرف در استان گلستان


توزیع مرغ منجمد دولتی با نرخ مصوب به مراکز عمده مصرف در استان گلستان

توزیع مرغ منجمد دولتی با نرخ مصوب به مراکز عمده مصرف در استان گلستان

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان از توزیع مرغ منجمد دولتی با نرخ مصوب به مراکز عمده مصرف در استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان ضمن اعلام خبر فوق گفت، نظر به شرایط اقتصادی کشور و لزوم برنامه ریزی و اقدامات اجرایی موثر در جهت تنظیم بازار و همچنین تقویت نظارت و کنترل بازار و توجه ویژه به نیازهای واقعی مصرف کنندگان، مرغ منجمد با قیمت مصوب به میزان نیاز در سطح تمامی ارگانهای دولتی توزیع میگردد.

علی اصغر اصغری افزود، با توجه به دستورالعمل ها و مصوبات اخیر کارگروه تنظیم بازار استان کلیه دستگاههای اجرایی، دانشگاهها، بیمارستانها، زندانها و مراکز نظامی و انتظامی میتوانند مرغ منجمد را با معرفینامه این سازمان از شرکت پشتیبانی امور دام با قیمت هر کیلوگرم 63200 ریال درب سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام استان گلستان تحویل بگیرند.

وی همچنین نظارت دقیق بازرسان سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان بر چرخه ی تهیه و توزیع مرغ منجمد توسط مراکز عرضه در بازار را در دستور کار قرار داده و از برخورد قاطع با متخلفان احتمالی در این خصوص خبر داد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 493
  • کد خبر : 49054