عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازنشستگان در مراکز درمانی گلستان در اولویت اول هستند.

دکتر احمد نصرتی :

بازنشستگان در مراکز درمانی گلستان در اولویت اول هستند.

بازنشستگان در مراکز درمانی گلستان در اولویت اول هستند.

دکتر نصرتی مدیر درمان گلستان در جلسه دوره ای کانونهای بازنشستگی استان گلستان که در بندرترکمن برگزار شد گفت: بازنشستگان  بر اساس دستور دین مبین اسلام ، دستورالعملهای سازمان و قوانین اخلاقی همواره مورد احترام بوده اند و در مراکز درمانی استان نیز از اولویت رسیدگی برخوردارند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان دکتر نصرتی در این جلسه افزود: تلاش سازمان در زمینه افزایش مراکز درمانی در استان وتسری درمان مستقیم به تمام شهرهای استان در همین زمینه است و تلاش می نماییم که در راستای عدالت محوری ، همه بیمه شدگان استان به طور یکسان به خدمات درمانی دسترسی داشته باشند.

وی دراین مراسم همچنین به توفیقات حوزه درمان تامین اجتماعی استان اشاره کرد و ٧ بار متوالی کسب مقام اول در برنامه های عملیاتی را مصداق بارز این توفیقات دانست.

دکتر نصرتی از اعتماد بیمه شدگان به مراکز درمانی سازمان در استان ابراز خرسندی کرد و پاسخگویی ١٠ میلیون بار مراجعه را نشانه این اعتماد دانست.

دراین مراسم کوهستانی رئیس کانون بازنشستگان استان و عضو کانون عالی کشور ضمن تشریح عملکرد کانون در سال گذشته ، از خدمات درمانی سازمان در استان تقدیر کرد.

در ادامه ضمن استماع سخنان روسای کانونهای شهرستانی به سئوالات آنها پاسخ داده شد.

 

 

 

 

 

 


 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .