عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان


دیدار نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان

دیدار نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان

هزارجریبی نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آبفار گلستان در خصوص آب شرب روستاهای حوزه انتخابیه خود با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار گلستان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفار گلستان،هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در ابتدا مطالبی در خصوص وضعیت پروژه های آبرسانی در حال اجرای شهرستان های گرگان و آق قلا ایراد نمودند.

نبی ا... هزار جریبی نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این که مسئله آب باید اولویت اول مسئولین در تمام سطوح باشد اظهار داشت: باید به آب نگاه ملی داشت و با همدلی و حمایت وکمک همه جانبه مردم می توان مشکلات این زمینه را برطرف کرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در راستای آبرسانی به روستاها، خواستار تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی اولویت دار به روستاهای شهرستان های گرگان وآق قلا شدند.

هرمزی در ادامه اعلام کرد: قطعا با حمايت هميشگي شما نمايندگان مجلس كه از نزديك با مسائل و مشكلات مردم و دستگاههاي استان اشراف كامل داريد و توجه ويژه دولتمردان در راستاي اختصاص اعتبارات لازم انشااله تلاشمان بر اين است كه اين مجموعه بتوانند خدمتگزاراني صديق و كارآمد براي مردم باشند.

وی همچنین خواستار حمایت نمایندگان محترم در تصویب اعتبارات ملی از محل صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به روستاها شد.

لازم به توضیح است : مدیریت امور آبفار شهرستان های گرگان و آق قلا 166 روستا با جمعیتی بالغ بر 54800 مشترک را تحت پوشش دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .