عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح 2 پروژه آبرسانی و آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه شهرستان گالیکش در هفته دولت


افتتاح 2 پروژه آبرسانی و آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه شهرستان گالیکش در هفته دولت

افتتاح 2 پروژه آبرسانی و آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه شهرستان گالیکش در هفته دولت

در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت در مراسمی که با حضور پاسوار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان ، فرماندار گالیکش ، امام جمعه ، مدیران اجرایی استانی و شهرستانی برگزار گردید ، دو پروژه آبرسانی به روستاهای املاک و عرب بوران افتتاح و نیز پروژه های تامین آب آشامیدنی روستاهای کیارام و قنات حاجی کنگ زنی گردید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان : حسن براتی مدیر امور آبفار گالیکش حجم عملیات پروژه های قابل افتتاح را شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق و اجرای خط انتقال چاه شماره 3 روستای املاک مربوط به مجتمع ینقاق و احداث یک باب مخزن زمینی 100 متر مکعبی روستای عرب بوران مربوط به مجتمع سرچشمه برشمرد.

وی تصریح کرد: جهت اتمام پروژه های به بهره برداری رسیده مبلغ 7630 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه حجم پروژه های قابل کلنگ زنی را احداث یک باب مخزن زمینی 100 مترمکعبی روستای کیارام و اجرای خط پمپاژ روستای قنات حاجی تاجی (کمال آباد) عنوان نمود .

وی اظهار داشت جهت تکمیل پروژه فوق 1850 میلیون ریال اعتبار نیاز می باشد.

گفتنی است با افتتاح دو پروژه آبرسانی روستاهای املاک و عرب بوران 3111 خانوار و جمعیت 11506 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی پایدار بهره مند گردیدند و نیز با کلنگ زنی و انجام دو پروژه آبرسانی روستاهای کیارام و قنات حاجی تاجی 1160 خانوار و جمعیت 4334 نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .