عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح دو سالن چند منظوره ورزشی در هفته دولت در‌گرگان


افتتاح دو سالن چند منظوره ورزشی در هفته دولت در‌گرگان

دو سالن چند منظوره ورزشی در هفته دولت در‌گرگان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، دو سالن سرپوشیده چندمنظوره در دو روستای شهرستان گرگان به مناسبت هفته دولت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، فرماندار گرگان و رییس اداره ورزش و جوانان گرگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نخستین سالن چند منظوره افتتاح شده در روستای نصرآباد به نام شهدای این روستا بوده که با مساحت ۹۸۷ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

همچنین سالن سرپوشیده چند منظوره شهدای قرن‌آباد گرگان با مساحت ۹۸۷ متر مربع با اعتبار ۸۹۰ میلیون تومان با حضور مسوولان مورد افتتاح قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان گرگان در خصوص افتتاح این دو پروژه بیان کرد: اجرای هر دو پروژه در سال ۱۳۸۹ آغاز شد که جزء پروژه‌های نیمه‌تمام محسوب می‌شد که به لطف پروردگار و با تلاش‌های مجموع همکاران در دولت تدبیر‌ و امید و کمک و همراهی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

رمضانعلی تربتی‌نژاد تاکید کرد: رویکرد دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و تلاش ما بر این است با بهره‌برداری هرچه سریعتر‌از این پروژه‌ها شاهد اتفاقات خوبی در‌ حوزه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح شهرستان باشیم.

وی با اشاره به نقش پررنگ ورزشکاران گرگانی در کاروان‌ اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا متذکر شد: تمامی این ورزشکاران از همین سالن‌های ورزشی و شهرها و روستاها به عرصه قهرمانی رسیده‌اند و امیدوارم در آینده نزدیک در این دو روستا نیز شاهد کشف استعدادهای درخشان ورزشی باشیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .