عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با حضور مدیر کل زندانهای گلستان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان

در زندان مرکزی گرگان برگزار شد:

مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با حضور مدیر کل زندانهای گلستان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان

حجت الاسلام طاهری : ولایت امام حسین (ع) و تبری از دشمنان او موجب تقرب به خدا و رسول او خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان؛ مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با حضور حجت الاسلام والمسلمین طاهری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان، رضوانی مدیر کل زندانهای استان و حجت الاسلام و المسلمین رضایی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل و  گرگانی  مدیر زندان در جمع پرشور مددجویان برگزار شد.
طاهری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در جمع عزاداران زندان مرکزی گرگان گفت: ولایت امام حسین (ع) و تبری از دشمنان او موجب تقرب به خداوند متعال و رسول خواهد شد و این ایام را قدر بدانیم و از برکات این ماه عزیز بهره ببریم تا در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.
وی در ادامه به بیان فضایل ماه محرم پرداخته و گفت : در میان فِرق دیگر اسلام نیز امام حسین (ع) مقبولیت و ارادت خاصی دارند و آنها نیز معتقدند این قیام موجب بالندگی و شکوفایی دین مبین اسلام گشته است .در این میان چیزی که بیش از همه باید در فلسفه قیام سید الشهدا مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد  مساله همسو نشدن با ظالم، و امر به معروف و نهی از منکر است که باعث طراوت و تازگی دین خواهد شد  .
وی با طرح این سوال که آیا غیر از شیعیان که امام حسین (ع) را دوست دارند اما ایشان را به عنوان امام نمی دانند حسینی محسوب می شوند ؟ بیان داشتند: بله ، کسی دوستدار امام حسین (ع)  با شد حالا می خواهد شیعه باشد یا نباشد فرقی نمی کند همه آنان که دوستدار این امام همام باشند حسینی محسوب می شوند .

 


 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 473
  • کد خبر : 50589