عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرمانده پایگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان در اردوی جهادی میز خدمت استان


حضور فرمانده پایگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان در اردوی جهادی میز خدمت استان

 

با هدف بررسی مشکلات مردم استان در حوزه گاز،  بهرام خلیل تباربعنوان نماینده گاز گلستان در اردوی جهادی میز خدمت استان شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی ، فرمانده پایگاه بسیج شهید گرزین گازگلستان در این خصوص گفت:برابر برنامه ریزی های انجام شده از سوی حوزه شهید بهشتی بسیج ادارات کل استان مرحله دوم میز خدمت در قالب اردوهای جهادی با همت مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان و حضور مردمی برگزار شد که در این برنامه توانستیم به سه روستای هدف شامل آق سین تپه بندر ترکمن ، سلیمان تپه گرگان وحاجی آباد دشت کردکوی سرکشی کنیم.

وی افزود:در این اردو ضمن اینکه نمایندگان چند دستگاه اجرایی نیز حضور داشتند رئیس و یا یکی از کارشناسان مطلع ادارات گاز منطقه نیز ما را همراهی می کرد تا باتفاق هم با حضور در روستاهای مذکور ضمن شنود خواسته های مردمی ، پاسخگوی مسائل و مشکلات آنها باشیم.

خلیل تبار ضمن تشکر از متولیان این طرح مهم گفت:خوشبختانه برنامه میز حضوری خدمت بعنوان یکی از طرحهای مهم بسیج ادارات کل بسیار موثر و مطلوب بوده و مردم عزیز می توانند درخواستهای خود در حوزه های مختلف خدمت را بصورت مستقیم به نمایندهدستگاه های ذیربط عنوان نموده و در زمان کوتاهی به درخواست آنها پاسخ و یا رسیدگی می شود.

فرمانده پایگاه بسیج شهید گرزین گازگلستان اظهار داشت :این شرکت نیز بعنوان یکی از دستگاههای اجرایی با دامنه وسیع خدمت در استان ، متولیان برگزاری این برنامه را همراهی نموده است و چنانچه لازم باشد در آینده نیز برای حضور در سایر برنامه های مردمی آمادگی دارد.

 

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .