عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدال آوری گلستان در راگبی دختران کشور قطعی است


مدال آوری گلستان در راگبی دختران کشور قطعی است

نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان گفت : مدال آوری تیم گلستان در مسابقات راگبی قهرمانی دختران زیر 18 سال کشور قطعی است اما کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها و جدال با تیم همیشه مدعی خراسان رضوی دشوار و سخت است.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان ، مریم قوشچی اظهار داشت: این رویداد ورزشی از پنجم مهر به میزبانی گرگان برگزار می شود و تلاش می کنیم با بهره مندی از همه ظرفیت های میزبانی، عنوان قهرمانی را برای استان به ارمغان بیاوریم.
وی بیان کرد: خراسان رضوی جدی ترین رقیب گلستان برای رسیدن به عنوان قهرمانی است اما تمرینات فشرده و سخت دختران استان، امید به پیروزی مقابل این حریف را افزایش داده است.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان به میزبانی گلستان از رقابت های قهرمانی دختران زیر 18 سال کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون شش تیم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند که در دو گروه و به صورت دوره ای با هم مسابقه خواهند داد.
قوشچی ادامه داد: مطابق اعلام کادر فنی تیم ملی، نفرات برتر و منتخب این رقابت ها به اردوی تیم ملی دعوت و به یک مسابقه بین المللی برون مرزی اعزام خواهند شد.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان بیان کرد: راگبی در گلستان عمری حدود هفت ساله دارد و برای توسعه این ورزش و کسب عنوان در رقابت های کشوری نیازمند تامین امکانات و فرصت بیشتری است.
قوشچی افزود: هم اینک راگبی دختران گلستان در گرگان و بندرگز پیگیری می شود و دیگر شهرهای استان از زمینه لازم برای راه اندازی این رشته برخوردار نشده اند.
وی افزود : تیم راگبی دختران استان با حضور 12 ورزشکار سید مریم حسینی ، فاطمه آهنگر ، فاطمه خرم زاده ، ماهین بهرام فرد ، الهام سادات حسینی ، یاسمن شفاهی ، مهلا محمد پور ، شقایق دهقان ،فاطمه نوروزی ، کیانا عباسی ،مبینا برزعلی زیر نظر شیدا داداشی و به سرپرستی آزاده دماوندی کمالی در این مسابقات حضور خواهد داشت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .