عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار معاون اداره کل زندانهای استان گلستان باخانواده شهدا درهفته دفاع مقدس


دیدار معاون اداره کل زندانهای استان گلستان باخانواده شهدا درهفته دفاع مقدس

دیدار معاون اداره کل زندانهای استان گلستان باخانواده شهدا درهفته دفاع مقدس

وسکوئی : تا مادامی که فرهنگ ایثار وشهادت درجامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز وتعدی به آب و خاک این مرز وبوم را نخواهد کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان ؛ بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای سرکشی مستمر از خانواده های محترم  شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس، وسکوئی معاون اداری ومالی اداره کل زندانهای استان گلستان  بهمراه عباس مختاری مدیر وجمعی از مسئولین زندان در منزل  فرزند شهید بزرگوارطورانی که فرزندشان کارمند زندان گنبد می باشد حاضر شده و از نزدیک در جریان امورات زندگی و  نحوه شهادت آن شهید بزرگوار قرار گر فتند.
وسکوئی  معاون اداره کل زندانهای استان گلستان  دراین دیدار عنوان نمود : تا مادامی که فرهنگ ایثار وشهادت درجامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز وتعدی به آب و خاک این مرز وبوم را نخواهد کرد .
وسکویی هدف از این دیدار را خدمت به خانواده های شهدا وایثارگران  وجویاشدن از احوال و وضعیت معیشتی آنان عنوان کرد  وبیان داشت امیدوارم توفیق خدمت به خانواده های شهداء  وایثارگران را به معنای واقعی داشته باشیم ،  هفته دفاع مقدس  درواقع فرصتی برای تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

دیدار معاون اداره کل زندانهای استان گلستان باخانواده شهدا درهفته دفاع مقدس


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 564
  • کد خبر : 51055