عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرعامل شرکت آبفار استان گلستان از عملیات مرمت چاه آب شرب روستای گناره


بازدید مدیرعامل شرکت آبفار استان گلستان از عملیات مرمت چاه آب شرب روستای گناره

 

بازدید مدیرعامل شرکت آبفار استان گلستان از عملیات مرمت چاه آب شرب روستای گناره

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با حضور در تاسیسات چاه آب شرب روستای گناره به همراه معاون بهره برداری ازمراحل انجام مرمت و لایروبی چاه آب شرب این روستا بازدیدبعمل آورد .

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ،بهزاد هرمزی مدیرعامل این شرکت با اشاره به قدمت چاه آب شرب روستای گناره و مشکل درون چاهی پیش آمده و بریدگی لوله جدار چاه که باعث افت فشار و کاهش دبی چاه و همچنین کاهش و قطع آب شرب این روستا گردیده بود، اظهار داشت : پرسنل خدوم و زحمتکش آب و فاضلاب روستایی استان همه همت و تلاش خود را بکار بسته اند که با رفع مشکل و اتمام عملیات مرمت و لایروبی چاه، شاهد افزایش دبی و متعادل سازی نوسانات فشار آب بویژه در ایام اوج مصرف باشیم و آب آشامیدنی مورد نیاز مردم با فشار مناسبتری در اختیار آنان قرار گیرد .

شایان به ذکر است چاه آب روستای گناره، آب شرب مردم دو روستای گناره و جهانتیغ را با 375 خانوار و جمعیتی بالغ بر 1200 نفر تامین می کند .

گفتنی است در ایام پدید آمدن این مشکل و قطع آب ، کمبود آب شرب اهالی این دو روستا از طریق ناوگان تانکر آبرسانی سیار و نصب تانکر ثابت مرتفع گردید .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .