عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازرسی و نظارت مستمر کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی و بازار

رئیس اداره نظارت براجرای استاندارد گلستان در تریبون نماز جمعه اهل سنت آق قلا اعلام کرد:

بازرسی و نظارت مستمر کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی و بازار

بازرسی و نظارت مستمر کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی و  بازار

در جمعه منتهی به آخرین روز هفته استاندارد،محمد امان بایی رئیس اداره نظارت براجرای استاندارد گلستان،از تریبون نماز جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا وظایف استاندارد را برای نمازگزاران تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان،رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان با حضور در نماز جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا، ضمن تعریف مفاهیم استاندارد و بیان شعار و مفهوم پوستر امسال، در باب استاندارد از نگاه اسلام برای نمازگزاران سخن گفت.
محمد امان بایی با ذکر آیات و احادیثی در اسلام که به انجام کار متقن، محکم و بی عیب توصیه و تاکید دارد بیان داشت: استاندارد، چیزی جز انجام کار مسئولانه و متعهدانه نیست.
وی در ادامه به بیان  فعالیت ها و وظایف استاندارد در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: کارشناسان استاندارد به صورت مستمر به منظور اطمینان بخشی از کیفیت کالاها و خدمات  و آرامش خاطر شهروندان بر واحدهای تولیدی و بازار نظارت می کنند.
رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان در پایان از نمازگزارن خواست: با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد برروی کالاهای موجود در بازار به سامانه پیامکی 10001517 می توانند بصورت رایگان از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد آن اطمینان حاصل کنند و همچنین می توانند مسایل و مشکلات موجود در حوزه وظایف اداره کل استاندارد را با تلفن 1517 یا سامانه پیامکی 30001517 در میان بگذارند تا کارشناسان استاندارد در اسرع وقت موضوع را پیگیری نمایند. 

بازرسی و نظارت مستمر کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی و  بازار

 

       


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .