عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اساس برنامه هاي جمعيت هلال احمر بر مبناي داوطلب محوري است

روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

اساس برنامه هاي جمعيت هلال احمر بر مبناي داوطلب محوري است

اساس برنامه هاي جمعيت هلال احمر بر مبناي داوطلب محوري است

ديدار محمد علي هروي مديرعامل جمعيت هلال احمر گلستان و چند تن از معاونين با  عبدالمحمد منتظر حجت مديرکل صدا و سيماي گلستان برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر گلستان؛ديدار دکتر محمد علي هروي مديرعامل جمعيت هلال احمر گلستان و چند تن از معاونين با مهندس عبدالمحمد منتظر حجت مديرکل صدا و سيماي گلستان برگزار گرديد.

در اين ديدار دکتر هروي ضمن تبريک انتصاب جناب آقاي منتظر حجت؛ به منظور معرفي  حوزه هاي کاري جمعيت هلال احمر به عنوان  دبير کارگروه تخصصي امدادونجات و آموزش همگاني به معرفي و عملکرد معاونتها پرداختند و بيان داشتند اساس برنامه هاي جمعيت هلال احمر بر مبناي داوطلب محوري است.

دکتر هروي ضمن اعلام آمادگي انعقاد تقاهم نامه همکاري دو جانبه تصريح کرد: هلال احمر گلستان آمادگي کامل در بحث همکاري در زمينه توليد محتواي آموزشي و اطلاع رساني و فرهنگ سازي از طريق صدا و سيما  در سطح جامعه را دارد.

در اين ديدار عبدالمحمد منتظر حجت ضمن ابراز خرسندي از فرصت بوجود آمده اظهار داشتند: زمينه آشنايي من با فعاليتهاي امدارساني هلال احمر در دوران نوجواني با حضور در منطقه حادثه ديده بم شکل گرفت.

همچنين وی با اشاره به اينکه صدا و سيما به عنوان يک بازوي فکري در انعکاس اخبار و فعاليتهاي حوزه امدادرساني به جامعه آسيب پذير مي تواند نقش آفريني خوبي داشته باشد و حضور هلال احمر در بحران ها موجبات آرامش رواني مردم را فراهم مي آورد و ما هلال احمر را به نام امدادونجات مي شناسيم.

مديرکل صدا و سيماي گلستان ادامه داد: اميدوارم بحراني پيش نيايد ولي مطمئناً در شرايط بحران با تمام توان در کنار  هلال احمر و ساير سازمان هاي امدادرسان انجام وظيفه خواهيم کرد. همچنين در بحث آموزش همگاني و فرهنگ سازي پيش از بحران در جامعه که از وظايف صدا و سيما ست ما به طور مؤثر همکاري خواهيم داشت.

وی در بحث ارتباط گيري دوجانبه، بر ارتباط همکاران خبري با دوستان هلال احمري تأکيد نمودند و گفتند ما در سايق هم از باشگاه خبرنگاران جوان خبرنگار افتخاري هلال احمر داشتيم و بنده نيز تجربيات و خاطرات ارزشمندي در کنار هلال احمر در زلزله بم و کرمانشاه داشته ام.

در اين جلسه سرپرست معاونت امدادونجات جمعيت هلال احمر گلستان نيز گفت: اگرچه رسالت ما در هلال احمر پيشرو بودن و امدادرساني در همه ي بحران هاست اما دغدغه اصلي ما همواره ترويج فرهنگ داوطلب محوري است که بتواند اثرات مثبتي در حيطه اجتماعي داشته باشد و تأثير حضور امدادگران در حوزه داوطلبي قطعاً در اين مسير تأثيرگذار خواهد بود.

سيد رحيم ميرکريمي ضمن اشاره به ترويج فرهنگ داوطلبي و توجه به آموزش همگاني اعلام کرد: تشويق و ترغيب مردم در کنار فعاليتهاي داوطلبي و معرفي تمامي ظرفيت ها در هلال احمر به جامعه ارتقاء سطح آمادگي جامعه با آموزشي که ما در اختيار آنان قرار مي دهيم مي تواند به کاهش آسيب ها در بحران ها و بلايا کمک شاياني کند و لازمه ي اين امر توجه بيشتر به بحث آموزش همگاني و فرهنگ سازي در اين زمينه مي باشد.

در پايان ضمن اهداء کاور داوطلب افتخاري جمعيت هلال احمر به  منتظر حجت ، وی به جمع داوطلبان افتخاري جمعيت هلال احمر پيوستند.

 

 

اساس برنامه هاي جمعيت هلال احمر بر مبناي داوطلب محوري است

 

 

اساس برنامه هاي جمعيت هلال احمر بر مبناي داوطلب محوري است

 

اساس برنامه هاي جمعيت هلال احمر بر مبناي داوطلب محوري است

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .