عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیرعامل گاز گلستان با مدیرکل صدا وسیما


نشست مشترک مدیرعامل گاز گلستان با مدیرکل صدا وسیما


محمد رحیم رحیمی  مديرعامل شرکت گاز استان گلستان و هیئت همراه در آستانه فصل سرما  با  حضور در مرکز صدا و سیمای استان با  محمد منتظر حجت مديركل ديدار و گفتگو کردند

 

در اين ديدار مديرعامل شرکت گاز استان گلستان با ابراز خرسندي از برگزاری اين نشست از همكاري هاي بسیار خوب  و تنگاتنگ رسانه ملی در سنوات گذشته با شرکت گاز  تشکر نمود.

رحیمی در  ادامه  با تاکید بر افزایش سطح تعاملات دو دستگاه افزود: یکی از کانالهای مهم اطلاع رسانی  استفاده از ظرفیتهای بسیار بالای رسانه ملی  است که با داشتن مخاطبان بسیار زیاد در همه رده های سنی ، برد اطلاع رسانی بالایی دارد که در این زمینه به منظور فرهنگ سازی مناسب مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی  نیاز به مساعدت و همکاری  رسانه ملی بعنوان  مهمترین رسانه و منادی فرهنگ سازی در سطح جامعه می باشد تا انشاء ا... روز بروز شاهد کاهش حوادث ناشی ازعدم رعایت نکات ایمنی وهمچنین صرفه جویی حد اکثری درمصرف گاز باشیم.

مدیرعامل گاز گلستان در پایان اظهار داشت:خوشبختانه در سنوات گذشته با انعقاد  قراردادهاي مختلف همكاري بسيار خوبي را در اين زمينه داشتيم و توانستيم با استفاده از ابزار های مهم  اطلاع رساني ، فرهنگ سازي جامعي  در خصوص استفاده ایمن و بهینه از گاز داشته باشیم .      

در اين نشست همچنین مديركل صدا و سيماي استان گلستان ضمن ابراز خوشنودي از حضور مديرعامل گاز گلستان ، آمادگی خود را جهت ادامه همکاری و افزايش سطح تعاملات اعلام نمود .

محمد منتظر حجت در ادامه از تعامل و همکاری  مجموعه  گاز گلستان که در  راستای  خدمات رسانی به مردم شریف استان تلاش می نمایند قدر دانی نموده و انعکاس عملکرد و فعالیتها و برنامه های شرکت گاز و شفاف سازی هر چه بیشتر خدمات ارائه شده خدمتگزاران نظام را  از رسالتهای مهم  رسانه ملی  دانست و بر افزایش سطح تعاملات تاکید کرد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .