عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان معرفی شد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان معرفی شد

با حضور معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان، آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

با حضور معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد کشور و معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری گلستان آیین معارفه  برگزار شد.
به گزارش ایثار واحد گلستان،در این مراسم که عصر چهارشنبه 23 آبان ماه 97برگزار شد، اسرافیل وزیری به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان معرفی و از خدمات علی اصغر فاضلی، مدیرکل سابق قدردانی شد.
سید منصور میرمرادی معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد کشور در آیین معارفه مدیرکل جدید بنیاد استان گلستان، ضمن قدردانی از زحمات علی‌اصغر فاضلی و آرزوی سلامتی برای ایشان از زحمات سید مناف هاشمی استاندار و علی‌اصغر طهماسبی معاون سیاستی امنیتی استانداری که همیشه همگام با بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت ساماندهی مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر قدم برداشته‌اند نیز تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه افزود: کارکنان بنیاد هر آنچه انجام دهد به‌اندازه ایثاری که شهدا انجام داده‌اند نمی‌شود، زیرا ارزشمندترین چیزی که خداوند به ودیعه در اختیار انسان‌ها قرار داده است که باعث متعالی شدن انسان فانی می‌شود درراه خدا تقدیم می‌کنند.
میر مرادی با اشاره به جنگ‌های زیادی که از زمان خلقت انسان تا به امروز در جهان رخ‌داده است گفت: آنچه ارزشمند است، انسانی است که درراه خدمت بهترین‌های خودش را درراه معبود هستی هدیه می‌کند لذا کار بزرگ را شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌ای آنان انجام داده‌اند و باید قدردان این موهبت الهی باشیم.
وی با اشاره به زحمات کلیه همکاران در کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در حوزه سلامت هدف اصلی بنیاد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قلمداد کرد.
معاون توسعه و منابع انسانی بابیان اینکه امروز با توجه به پیشرفت‌های کشورمان در حوزه‌های فن‌آوری که حاصل تلاش جوانان این مرزوبوم است اظهار داشت: بنیاد کشور در بین 73 دستگاه به‌عنوان سومین دستگاه در توسعه خدمت الکترونیک مطرح‌شده است که می‌تواند خدمت خود را به دورترین نقاط کشور ارائه داده و از مجموع 44 خدمتی که در بنیاد تعریف شد است بیش از 20 خدمت را در حوزه الکترونیک در دسترس جامعه هدف خود قرار دهد.
وی ادامه داد:‌ کسانی که برای فرهنگ ایثار و شهادت قبول مسئولیت کرده و خدمت به افرادی از جامعه را برعهده‌گرفته‌اند که اعضای خانواده و یا سلامتی خود را به‌پای نظام و دفاع از آرمان‌های شهدا و امام فدا کرده‌اند و این مصداق ایثار اجتماعی است.
مدیر کمیته انتصابات بنیاد کشور همچنین خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نوعی عبادت و تکلیف الهی دانست و بیان کرد: مهم‌ترین عامل برای موفقیت همه مسئولین خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تلاش برای رفع مشکلات آنان است.
وی از اینکه آقای فاضلی توانسته باعزت و افتخار و همچنین کرامت به درجه بازنشستگی نائل آید ابراز خرسندی کرد و به کلیه همکاران توصیه نمود این افراد را الگو قرار دهند.
میرمرادی گفت: انتظار می‌رود همان همدلی که پیش‌ازاین با مدیران سابق برقرار بوده است با مدیرکل جدید نیز پایدار بماند.
وی افزود: انتصابات درون بنیاد اکثریت از کارکنان خود بنیاد باهدف رشد و ارتقاء کارکنان مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و همچنین مجتمع توان‌بخشی استان از مهم‌ترین مأموریتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
گفتنی است در پایان این مراسم با قرائت متن لوح تقدیر و اهدای آن از زحمات علی‌اصغر فاضلی به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تقدیر شد و اسرافیل وزیری به‌عنوان مدیرکل جدید این اداره کل حکم خود را از سید منصور میر مرادی با امضای حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی دریافت کرد.
شایان‌ذکر است اسرافیل وزیری دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات منطقه‌ای و سوابق ریاست بنیاد شهرستان‌های مینودشت، آزادشهر و رامیان و معاون تعاون و امور اجتماعی و معاون توسعه و مدیریت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوده و به مدت پنج سال فرماندار شهرستان مینودشت (مأمور به خدمت) را در کارنامه خود دارد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .