عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسیج یادگار امام راحل و حافظ کشور است


بسیج یادگار امام راحل و حافظ کشور است

بسیج یادگار امام راحل و حافظ کشور است

در این مراسم معنوی که با حضور تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران استان ، همکاران شاغل در مراکز درمانی مرکز استان و همکاران بیمارستان حکیم جرجانی گرگان برگزار شد ، پس از قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا، دکتر موسوی رئیس بیمارستان ضمن گرامیداشت یاد مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین ، به مهمانان خیرمقدم گفت و ثواب این مجلس معنوی را به روح آن دو بزرگوار و آن دو عزیز تازه سفرکرده هدیه کرد ، آنانی که در راه خدمت به بهترین خلق خدا یعنی جامعه کارگری جان خود را فدا کردند.

 

وی با گرامیداشت هفته بسیج ، سربلندی و امنیت کشور را مرهون رشادتها و فداکاری های بسیجیان دانست وبرای بسیجیان آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

درادامه حجت الاسلام ملکی امام جماعت بیمارستان با یادی از دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین به موضوع شجره طیبه بسیج اشاره کرد وافزود : بسیج همان صفاتی را داراست که شجره طیبه نزد خداوند متعال داراست.

وی یکی از صفات بسیج را تداوم و استمرار ودوری از پلیدی دانست و به سایر ویژگی های نیز اشاره کرد.

سرهنگ رحمانی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران استان گلستان نیز طی سخنانی بسیج را نیرویی قوی در دفاع از اسلام وایران دانست و از بسیج اقشار به عنوان یادگار امام راحل یاد کرد که در لایه های مختلف نفوذ کرده و موجب حفظ نظام می شود.




نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .