عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیران جهاد کشاورزی استان های خوزستان و ایلام با مدیران شرکت آب منطقه ای گلستان و تعاون روستایی


نشست مدیران جهاد کشاورزی استان های خوزستان و ایلام با مدیران شرکت آب منطقه ای گلستان و تعاون روستایی

نشست مدیران جهاد کشاورزی استان های خوزستان  و ایلام با مدیران  شرکت آب منطقه ای گلستان و تعاون روستایی

مدیران جهاد کشاورزی استان های خوزستان و ایلام با مسئولین شرکت آب منطقه ای و اداره کل تعاون روستایی استان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، هدف از این نشست که با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان و مدیران بخش آب، مدیر کل تعاون روستایی استان، مدیران جهاد کشاورزی وتعاون روستایی خوزستان و ایلام برگزار شد، تبادل تجارب حاصله در راستای ایجاد تشکل های آب بران در استان خوزستان بود.
در این جلسه معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان، از چگونگی روند تشکیل تعاونی های تولید در محدوده شبکه های آبیاری استان و تصمیم گیری رها سازی آّب در کمیته های هماهنگی توزیع آب سدهای استان گزارش داد. 
در ادامه مدیر کل تعاون روستایی استان از بستر مناسب ایجاد رشد در راستای تشکیل تعاونی های تولید با سابقه بیش از 15 سال در استان گلستان از کلیه دست اندر کاران تشکر نمود و روش های انتقال تجربیات همکاران را در بخش بهبود فرآیند انجام کار مناسب ارزیابی کرد. 
گفتنی است تشکل های آب بران با هدف صرفه جویی در مدیریت مصرف آب و مشارکت ذینفعان در توزیع آب و با هدف کاهش تصدی‌گری دولت  وکاهش مشکلات اجتماعی در بخش آب ایجاد شده‌اند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .