عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فراخوان ثبت‌نام نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌‎بازار استان گلستان


فراخوان ثبت‌نام نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌‎بازار استان گلستان

 

فراخوان ثبت‌نام نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌‎بازار استان گلستان

رئیس پارک علم و فناوری گلستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار استان گلستان از تاریخ 24 لغایت 28 آذرماه سال‌جاری در محل پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان،موسی حسام بیان داشت: اين نمايشگاه فرصت مناسبی را در اختیار دانشگاه‌ها و دستگاه‌های دولتی و بخش‌های خصوصی، بنگاه‌های دارای واحدR&D، تولیدکنندگان، صنعتگران، تجار، بانک‌ها، دانشگاهیان، دانش‌آموزان، خانواده‌ها و شرکت‌های خدمات‌دهنده تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و فناوری قرار خواهد داد تا ضمن ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری خود، با محصولات فناورانه سایر مراکز نیز آشنا و باعث ارتقاء توان داخلی و نیز بازاریابی محصولات تولیدی فناورانه و جذب سرمایه‌گذار گردند.

 

وی افزود: متقاضيان مي‌توانند در صورت داشتن محصولات فناورانه و پژوهش‌های کاربردی جدید، حداکثر تا تاریخ 17 آذرماه با مراجعه به سایت پارک علم و فناوری گلستان به نشانی www.gstpark.ir نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و تکمیل و ارسال فرم‌های مربوطه اقدام و متراژ غرفه خود را بر اساس نیازمندی و با احتساب هزینه هر مترمربع ۵۰ هزار تومان برای دستگاه‌های اجرایی و ۷۰ هزار تومان برای دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی اعلام فرمایند.

حسام ادامه داد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اختصاص غرفه‌های نمایشگاه می‌توانند با شماره تلفن 7-01734534002 داخلی۱۰۷ (آقای مهندس سعیدی) تماس حاصل فرمایند؛ همچنین آدرس ایمیل golestanpark@gmail.comنیز آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما می‌باشد.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان خاطرنشان ساخت: با توجه به محدودیت فضای نمایشگاه، اولویت با مراکز و دستگاه‌هایی است که سریعتر ثبت‌نام نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .