عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش سبک زندگی اسلامی با سخنرانی رییس فرهنگی تربیتی اداره کل زندان های استان گلستان در زندان گنبد


همایش سبک زندگی اسلامی با سخنرانی رییس فرهنگی تربیتی اداره کل زندان های استان گلستان در زندان گنبد

همایش سبک زندگی اسلامی با سخنرانی رییس فرهنگی تربیتی اداره کل زندان های استان گلستان در زندان گنبد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های گلستان در راستای برگزاری کارگاه های مهارت اساسی زندگی مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام رضایی رییس فرهنگی تربیتی اداره کل زندانهای استان گلستان وحجت الاسلام حسینی رییس فرهنگی تربیتی زندان گنبد در نمازخانه مرکزی اندرزگاه سه زندان گنبد برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام رضایی ضمن تاکید بر اهمیت خانواده بیان داشت: شما مددجویان در این مکان حبس هستید و این همسران شما هستند که با ایثار و رشادت کمبود شما را در خانواده جبران می کند .

وی افزود: بنده از شما می خواهم به خودتان بیایید و فکر کنید یک لحظه به حضور شما در خانه نیاز باشد.به شما چه حالی دست می دهد.

وی افزود: مهمترین دغدغه مدیر کل محترم و کارکنان زندان اول حمایت از شما و خانواده شما می باشد.ما با ادارات کل فنی وحرفه ای و کمیته امداد رایزنی های خوبی داشته ایم و به نتایج قابل قبولی رسیده ایم. تمام هدف ما حمایت از منافع شما میباشد. چرا فرزند شما نباید ادامه تحصیل بدهد و بدلیل اینکه شما در زندان هستید درس نخوانند.

وی خاطر نشان شدند: ما با مذاکراتی که با اداره کل اوقاف داشته ایم مصوب شد روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته در امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبد مخصوص خانواده زندانیان ویزیت رایگان پزشک عمومی انجام گیرد.

حجت الاسلام رضایی رییس فرهنگی تربیتی اداره کل زندانهای استان گلستان همچنین در خصوص تحت پوشش قرار دادن خانواده های شما کارهای خوبی اجرا گردیده است.

در پایان مراسم مددجویان به بیان مشکلات خود پرداختند که جواب مناسب را دریافت کردند.

وی از روند اجرای سیمای زندان ها وکلاس های فرهنگی بازدید کرد و همچنین در  اندرزگاه یک در نماز ظهر وعصر شرکت نموده و در بین الصلاتین به بیان مطالبی در حوزه خانواده و بازگشت عزتمندانه مددجویان به زندگی پرداختند.

ایشان ضمن تاکید بر از دست ندادن امید به زندگی اظهار نمودند:زندان که آخر دنیا نیست وقتی زندگی  وخانواده وهمسر وفرزند هستند یعنی امید نیز وجود دارد.به خدا توکل کنید وبا عزم راسخ بازگشت عزتمندانه ای به جامعه وخانواده خود داشته باشید.

همایش سبک زندگی اسلامی با سخنرانی رییس فرهنگی تربیتی اداره کل زندان های استان گلستان در زندان گنبد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 629
  • کد خبر : 55490