عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه غلبه بر جنگ اقتصادی دشمن ، حفظ وحدت بر پایه اسلام و اطاعت از رهبری است

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان :

راه غلبه بر جنگ اقتصادی دشمن ، حفظ وحدت بر پایه اسلام و اطاعت از رهبری است

راه غلبه بر جنگ اقتصادی دشمن ، حفظ وحدت بر پایه اسلام و اطاعت از رهبری است

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در تجمع بزرگ انقلابیون گفت : امروز راه غلبه بر جنگ اقتصادی دشمن ، حفظ وحدت بر پایه اسلام و اطاعت از مقام معظم رهبری است .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان حسینقلی قوانلو در تجمع بزرگ انقلابیون که با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و فرماندهان و اعضای شورای پایگاه بسیج ادارات کل استان در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوی ملاقاتی گرگان برگزار گردید ، ضمن تبریک ایام دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و تسلیت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ، گفت : پایداری انقلاب ما بخاطر ارادتی است که ما به ائمه اطهار بویژه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و مادر مکرمه شان حضرت فاطمه زهرا (س) داریم .

به گفته وی ، بعد از جنگ تحمیلی ، جنگ اقتصادی امروز یکی از بزرگترین جنگ هایی است که دشمنان نظام بر علیه ما براه انداخته اند .

وی گفت : دشمنان بلافاصله پس از انقلاب و در شرایطی که هنوز نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان سر و شکل مناسبی نداشت به ما حمله کردند و جنگ تحمیلی 8 ساله را براه انداختند که به فضل الهی شکست خوردند .

قوانلو افزود : رمز پیروزی و تداوم انقلاب ما بر پایه سه محور بوده و هست که امام راحل و مقام معظم رهبری هم بارها بر آنها تاکید نموده اند . اولین محور این است که مکتب ما که پایه انقلاب و حفظ آن است اسلام ناب محمدی است ، دومین محور وحدت است که طی 40 سال گذشته با اتحاد و همدلی توانسته ایم انقلاب خود را حفظ و در نبرد با دشمنان پیروز شویم و سومین محور نیز رهبری انقلاب است که این سه پایه و محور ، پایه هایی هستند که انقلاب ما بر آنها بنا نهاده شده است .

وی ادامه داد : امروز هم اگر می خواهیم در جنگ اقتصادی موفق باشیم باید بر همین محورها تکیه کنیم و اساس آنها حرکت نمائیم .

قوانلو گفت : اگر امروز دشمن بجای جنگ نظامی ، جنگ اقتصادی را علیه ما شروع کرده بخاطر این است که امروز آنها به توان و قدرت نظامی ما پی برده اند . ما در جنگ تحمیلی از تهدیدها فرصت ساختیم و امروز قدرت اول منطقه هستیم و دشمن جنگ اقتصادی را با توجه به نقاط ضعف ما در بخش های اقتصادی در پیش گرفته است .

وی هدف دشمن در جنگ اقتصادی را کاهش درآمد ارزی ، کاهش رشد اقتصادی ، بالا بردن قیمت کالاها ، ایجاد تورم ، کاهش درآمدها ، ناتوانی مردم در تامین هزینه ها ، افزایش بیکاری و کاهش اشتغال و در نهایت ایجاد نارضایتی در مردم عنوان نموده و گفت : دشمن جنگ اقتصادی را با یک جنگ روانی گسترده آغاز کرده و با زور امریکا و زر عربستان با بمباران تبلیغاتی می خواهند روحیه یاس و نا امیدی را در جامعه ما تزریق کنند و در این راه از توان شبکه های متعدد ماهواره ای نیز بهره می برند .

وی اظهار نمود : ان شاء ا... به فضل خداوند بر پایه سه محور اتحاد و همدلی ، مکتب اسلام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که مهترین آن است دشمن را در این جنگ نا برابر نیز ناکام خواهیم گذاشت .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 486
  • کد خبر : 56995