عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه احداث بزرگراه كردكوي - تركمن تکمیل می شود

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان:

پروژه احداث بزرگراه كردكوي - تركمن تکمیل می شود

پروژه احداث بزرگراه كردكوي - تركمن تکمیل می شود

معاونت مهندسی و ساخت اداره كل راه و شهرسازي گلستان ازشتاب بيشتر پروژه تعريض محور كردكوي _بندرترکمن در سال 97 با پيگيريهاي بعمل امده در سطح استان و ملي اين اداره كل و مصوبه اخیر این پروژه در سفر ریاست محترم جمهور به استان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان " علي اكبر شاهيني " دراین رابطه به پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل گفت : احداث بزرگراه حدفاصل شهرستانهاي كردكوي –بندر تركمن از پروژه هاي مهم زیر ساختی در استان است كه درصدد هستيم درسالجاري در صورت تخصيص اعتباربموقع آن را تكميل وبه بهره برداري برسانيم.

معاونت مهندسی و ساخت راههای استان گلستان عمليات اجرايي اين پروژه را شامل تكميل بيس وساب بيس ،تعريض ابنيه فني (پل ها و آبروها)واسفالت باند رفت وبرگشت محورموجود ذكر نمود.

این مقام مسئول اظهار داشت :تا کنون 76 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای این پروژه هزینه شده و بطور میانگین 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اتمام این پروژه 180میلیارد ریال مورد نیاز می باشد.

شاهینی افزود:حجم ترافيك بالا ،كاهش زمان سفر و صرفه جويي در سوخت و افزايش ضريب ايمني و كاهش تصادفات را از جمله دلايل اجراي اين پروژه می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .