عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی در استان خدمتی نو به بیمه شدگان


ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی در استان خدمتی نو به بیمه شدگان

 

ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی در استان خدمتی نو به بیمه شدگان

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، طی برنامه ای هماهنگ، طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی استان در حال انجام است.
دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در این خصوص گفت: ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای ملکی سازمان در استان با توجه به هزینه زیادی که در بر دارد در حال انجام است و تاکنون در 2 بخش بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس و یک بخش بیمارستان حکیم جرجانی گرگان در حال پیگیری است .

 

وی افزود : با عنایت به اهمیت جوانب خدمات و ایجاد محیطی آرام و زیبا برای همکاران وبیماران این طرح انجام شد و علیرغم اینکه هزینه زیادی را به سازمان تحمیل می نماید ولی سازمان با هدف مشتری مداری و تکریم مراجعین این پروژه را در سراسر کشور تعقیب می نماید.

دکتر نصرتی با اشاره به اینکه سالیانه حدود 10 میلیون نفر یعنی بیش از 5 برابر جمعیت استان از خدمات درمان مستقیم وغیر مستقیم سازمان در استان بهره می برند گفت : با عنایت به این موضوع ارائه خدمات به این جمعیت انبوه که معمولا با همراهان بیمار به دو برابر افزایش می یابند کار دشواری است به ویژه آنکه مراجعین به حوزه های درمانی دارای درد و استرس و فشارهای روحی وروانی هستند و در این شرایط معمولا تحمل افراد به حداقل خود می رسد که سعه صدر وصبوری بیشتری را از ناحیه همکاران ما طلب می نماید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .