عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ادای احترام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مقام مادر 3 شهید گرگانی


ادای احترام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مقام مادر 3 شهید گرگانی

ادای احترام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مقام مادر 3 شهید گرگانی

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به همراه معاون فرهنگی و جمعی از مسئولان ستادی آن دستگاه اجرایی به دیدار 3 مادر شهید والامقام در ظهر یکشنبه 12 اسفند ماه در شهرستان گرگان رفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این دیدارها به مناسبت هفته زن و مقام مادر و با هدف تکریم مقام والای مادران شهدا و ادای احترام مسئولین به این قشر معزز صورت گرفت.
در این روز عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به دیدار «صدیقه مطلبی» مادر شهید « مسعود رمضانی اوزینه» ،  «فاطمه یوسفی» مادر شهید «حسین روشنی یساقی» و «لیلا تجری» همسر شهید «رمضان تجری» و مادر شهید «ذکریا تجری» رفت و با آن ها به گفتگو نشست.
این مدیر استانی در این دیدارها، ضمن ادای احترام به مقام شهدای والا مقام، اظهار کرد: مادران شهدا جلوه ای از فرهنگ ایثار و نمایه ای از هنر و مکتب گل همیشه بهار پیامبر حضرت فاطمه (س) هستند.
وی با تاکید بر اینکه نقش تربیتی مادران شهدا تصویری گویا از فرهنگ فاطمی است، ادامه داد: مادران شهدا درس های زیبا و ارزشمندی به جامعه انسانی داده اند که توجه به آن ها از سوی آحاد جامعه مهم و ضروری است.
یادآوری می شود مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان ضمن آرزوی سلامتی برای «صدیقه مطلبی» مادر شهید «مسعود رمضانی اوزینه»  از وی به علت بیماری در بیمارستان عیادت و دیدار به عمل آورد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .