عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه مراکز درمانی ، شاخص ترین اقدام سازمان در استان گلستان بوده است

دکتر احمد نصرتی :

توسعه مراکز درمانی ، شاخص ترین اقدام سازمان در استان گلستان بوده است

توسعه مراکز درمانی ، شاخص ترین اقدام سازمان در استان گلستان بوده است

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان ، در جلسه شورای اداری با یادی از دو مدیر فقید سازمان گفت: توسعه مراکز درمانی ، شاخص ترین اقدام سازمان در استان گلستان بوده است.
وی در این جلسه که با حضور روسای مراکز درمانی استان وکارشناسان ستاد مدیریت درمان استان برگزار شد افزود : از عملکرد همه شما و همه همکاران استان قدردانی می نمایم ، چون اگر هریک از همکاران وظیفه خود را به خوبی انجام نمی داد ایه همه توفیقاتی که امروز داریم را نداشتیم.

وی همچنین به رتبه های برتر کشوری در حوزه های روابط عمومی ، برنامه عملیاتی ، کمیسیون پزشکی ، ورزشی و ... اشاره کرد و گفت : این رتبه ها خریدنی نیستند وبا تلاش وپشتکار بدست می آیند.

دکتر نصرتی با اشاره به شعار سازمان بهداشت جهانی در سال ٢٠١٨ مبنی بر افزایش پوشش خدمات درمانی گفت : سازمان تامین اجتماعی در استان گلستان این شعار را محقق نموده وکار باارزش نجات بیماران که براساس آیات قرآن کریم نجات جان یک نفر برابر با نجات کل هستی است را انجام داده و تعداد مراکز درمانی را به خوبی توسعه داده است.

دراین جلسه روسای مراکز و کارشناسان نیز گزارشی از عملکرد حوزه خود را ارائه نمودند و به سبب تقدیر از رتبه های برتر سال ٩٧ ، به روسا وکارشناسان روابط عمومی ، اقتصاد درمان ، کمیسیون پزشکی ونیز دو پزشک معتمد استان در درمانگاههای کردکوی وبندرترکمن لوح تقدیر اهدا شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .