عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز فعالیت تیم کارشناسی ارزیابی خسارت واحدهای تولیدی استان گلستان


آغاز فعالیت تیم کارشناسی ارزیابی خسارت واحدهای تولیدی استان گلستان

مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از آغاز فعالیت تیم کارشناسی ارزیابی خسارت سیلاب به واحدهای صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان، حجت اله خلیل زاده اظهار داشت: اعضای این تیم با حضور در واحدهای تولیدی آسیب دیده، ارزیابی خود را از خسارت وارد شده اعلام می کنند.

وي تصریح کرد: در این تیم نمایندگانی از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي، اداره كل اطلاعات، اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شركت شهرك‌هاي صنعتي حضور خواهند داشت.

به گفته وی تلاش می شود با استفاده از ظرفيت ستاد اقتصاد مقاومتي و كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد براي اتخاذ تدابير عملياتي به منظور حل مسائل و مشكلات واحدهاي توليدي آسيب ديده استان اقدامات اساسی صورت گیرد.

ر اساس ارزيابي و برآوردهای اولیه صورت گرفته، 80 درصد واحدهای تولیدی مستقر در فاز 3 شهرک صنعتی آق قلا دچار سیلاب و آب گرفتگی شده است.

 بر اثر سیلاب چند روز گذشته به بخش‌های زیادی از تأسیسات شهرک صنعتی آق قلا، از جمله فضای سبز، تصفیه‌خانه فاضلاب، استفاده مجدد از پساب، ایستگاه TBS و تأسیسات برق، مخابرات و آب رسانی خسارت وارد شده است.

وي با تأكيد بر اين‌كه تا پايان هفته جاري بايد ارزيابي‌ دقيق و مستند از حجم خسارت‌هاي وارد شده به فاز 3 اين شهرك صنعتي انجام و مشكلات زیرساختي آن مرتفع شود

شهرک صنعتی آق قلا با مساحت 168 هکتار دارای 220 واحد بهره‌بردار است که از این تعداد حدود 170 واحد صنعتی با اشتغال بالغ بر دو هزار و 700 نفر درحال فعالیت است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .