عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعریض زهکش ملت با هدف کنترل سیلاب در گمیش تپه اجرا شد


تعریض زهکش ملت با هدف کنترل سیلاب در گمیش تپه اجرا شد

تعریض زهکش ملت با هدف کنترل سیلاب در گمیش تپه اجرا شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان تعریض زهکش ملت از 15 متر به 35 متر و به طول 7 کیلومتر را به عنوان مهمترین اقدامات شرکت آب منطقه ای گلستان در کنترل سیلاب شهر گمیش تپه اعلام کرد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس علی نظری اظهار کرد: تعریض زهکش ملت توسط 4 دستگاه بیل مکانیکی سپاه و 3 دستگاه از شرکت آب منطقه ای از محل شهر گمیش‌تپه تا تالاب گمیشان انجام شد.
وی ادامه داد: بازدید، نقشه‌برداری، پایش منطقه و سپس مشاوره و ارائه طرح برای اجرای دایک حفاظتی شهر گمیش‌تپه به طول 8 کیلومتر به ارتفاع 2 متر از شرق شهر ابتدای جاده خواجه نفس-گمیش‌تپه آغاز و به زهکش صفاایشان در شمال روستای صفاایشان ختم شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان اضافه کرد: مشاوره و ارائه طرح برای اجرای دایک حفاظتی به طول حدود 3 کیلومتر به ارتفاع 1 متر در جنوب شهر گمیش‌تپه و در ادامه دایک حفاظتی اجرا شده شرق شهر، با هدف جلوگیری از ورود سیلاب از دیگر اقدامات شرکت در راستای ممانعت از ورود سیلاب به این شهر بود.
وی بیان کرد: بازدید، نقشه‌برداری و پایش منطقه و سپس مشاوره و ارائه طرح برای اجرای کانال به طول حدود 4 کیلومتر، عرض 8 متر به عمق متوسط 2 متر در شمال شرقی شهر گمیش‌تپه در ادامه دایک حفاظتی اجرا شده شرق شهر به منظور انتقال سیلاب به دریا از دیگر اقدامات شرکت آب منطقه ای در کنترل سیلاب این شهرستان بود. 
لازم به ذکر است که طرح کلی کنترل و هدایت سیلاب شهر گمیش‌تپه با مشاوره و ارائه طرح بر اساس مطالعات انجام‌شده توسط این شرکت با کمک فکری مردمی ارائه شد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .