عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی کارگاه نقاشی ویژه 2 هزار کودک و نوجوانان حادثه دیده سیل گلستان


برپایی کارگاه نقاشی ویژه 2 هزار کودک و نوجوانان حادثه دیده سیل گلستان

برپایی کارگاه نقاشی ویژه 2 هزار کودک و نوجوانان حادثه دیده سیل گلستان

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی بیش از  25 ایستگاه و کارگاه آموزشی نقاشی ویژه 2 هزار کودک و نوجوانان حادثه دیده سیل گلستان خبر داد و گفت: این کارگاه ها در محل کمپ های پیش بینی شده شهرستان های گرگان، آق قلا، گمیشان و بندرترکمن تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رمضان یازرلو ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل در استان گلستان و دیگر نقاط کشور، افزود: به همت جمعی از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی استان گلستان از نخستین روزهای وقوع حادثه سیل با هدف کاهش آلام حادثه دیدگان به خصوص کودکان و نوجوانان و امید بخشی در محل کمپ های اسکان موقت محمد آباد، کریم آباد، دانشگاه فرهنگیان، هاشم آباد، کمپ های مدارس گمیشان، باشگاه امام رضا و قدس، مدرسه چمران، دانشگاه پیام نور و مدرسه شهید دریانورد در شهرستان های گرگان، آق قلا، گمیشان و بندرترکمن و حومه، ایستگاه و کارگاه های آموزشی نقاشی برپا شد.
وی ضمن قدردانی از هنرمندانی چون جواد عظیمی، سلیمه قزل، محیا کرد، مهناز عرب عامری، سارا عرب مفرد، میترا گلی خانی، معصومه شربتی و ... که به صورت خودجوش و مردمی در برپایی این کارگاه ها نقش آفرینی کردند، ادامه داد: لوازم مورد نیاز این کارگاه ها و هدایای کودکان و نوجوان شرکت کننده در این رخداد هنری به صورت مردمی تهیه شد.
یازرلو در خاتمه با تاکید به تداوم برنامه های فرهنگی و هنری برای کاهش آلام آسیب دیدگان، اظهار کرد: عمده نقاشی های کودکان حادثه دیده با موضوع آزاد  و امید به زندگی خلق شد که امید است در آینده بتوانیم نمایشگاهی از آثارشان را راه اندازی کنیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .