عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جامعه کارگری وبازنشستگی حامیان تامین اجتماعی هستند


جامعه کارگری وبازنشستگی حامیان تامین اجتماعی هستند

 

جامعه کارگری وبازنشستگی حامیان تامین اجتماعی هستند

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، طی جلسه مدیریت درمان استان گلستان با ریاست واعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان و نیز دبیر اجرایی خانه کارگر واعضای هیئت مدیره این تشکیلات دراستان گلستان بر حمایت کانونهای بازنشستگی و تشکیلات کارگری از برنامه های تامین اجتماعی تاکید شد.
دراین جلسه ابتدا کوهستانی عضو کانون عالی کشور و رئیس کانون بازنشستگان استان ضمن تبریک سال جدید و ابراز تاسف از وقوع سیل در استان وکشور گفت : طی سال گذشته تامین اجتماعی توانست بسیاری از خواسته ها وانتظارات کانونهای بازنشستگی را پوشش دهد ولی هنوز ما مطالباتی داریم که باید مورد توجه سازمان باشد .

 

وی مطالبه گری را همراه با حمایت از سازمان دانست زیرا بقای حقوق وخدمات به بازنشستگان و کارگران منوط به بقای قدرتمند سازمان است.

طالبا دبیر اجرایی خانه کارگر نیز ضمن تبریک سال جدید و اشاره به سیل که بسیاری از کارگاهها و کارگران را بیکار کرد ، گفت : درسالی که سال رونق تولید نامگذاری شده است امیدواریم که شاهد توسعه استراتژی های اشتغال باشیم .

وی از خدمات مدیریت درمان در استان تقدیر نمود و انتقادات به سازمان را انتقاداتی درون خانوادگی دانست و تاکید کرد که ما در کنار حمایت از سازمان تامین اجتماعی در مسیر بهبود شرایط این سازمان از حقوق خود دفاع می نماییم و حقوق ما وسازمان به هم گره خورده است.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز ضمن تقدیر از حضور روسا و اعضای هیئت مدیره تشکیلات بازنشستگی وکارگری ، ابراز امیدواری کرد که سال جدید سالی توام با توفیق برای همه حوزه ها باشد و وجود جلسات هم اندیشی با تشکیلات مرتبط با سازمان تامین اجتماعی را توفیقی بزرگ دانست.

دکتر نصرتی به سیل اخیر در کشور واستان اشاره کرد و گفت : طی چهارده روز با حضور 200 نفر از همکاران کادر درمانی توانستیم حدود 10 هزار نفر از سیل زدگان را ویزیت نماییم.

وی همچنین به تلاشهای عمرانی ودرمانی سپاه پاسداران اشاره کرد و خدمات درمانی مدیریت درمان را درقالب بسیج جامعه پزشکی و در قالب بیمارستان صحرایی سپاه مطرح نمود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .