عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معرفی دستاوردهای بخش خصوصی لزوم توسعه حوزه IT

در دیدار محمد احمدی با مدیرکل صداو سیمای استان مطرح شد:

معرفی دستاوردهای بخش خصوصی لزوم توسعه حوزه IT

 معرفی دستاوردهای بخش خصوصی لزوم توسعه حوزه IT

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در دیدار محمد منتظرحجت از افزایش همکاری­ها در راستای تقویت بخش خصوصی، شرکت های استارتاپی و دانش بنیان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در دیدار با محمد منتظرحجت مدیرکل صدا و سیمای استان بر لزوم استفاده از ظرفیت های متقابل اشاره داشت.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: یکی از نیازمندی های شرکت های دانش بنیان حمایت و معرفی فعالیت ها و دستاوردهای آنها است که همواره منجر به افزایش مخاطب و در نهایت رشد این حوزه می شود. این حمایت در حالی است که تاکید مقام معظم رهبری در سال جاری بر رونق تولید است و وظیفه که از تمامی زمینه های رونق تولید حمایت کنیم.
محمداحمدی با اشاره به ظرفیت های حوزه ICT استان گفت: صدا و سیمای استان در معرفی این ظرفیتها و توانمندیهای استان نقش بسزایی دارد که امیدواریم با افزایش همکاری های مشترک از این پتانسیل ها استفاده نماییم.
مدیر کل صدا و سیمای استان هم ضمن تایید مباحث مطرح شده گفت: صدا و سیمای گلستان آمادگی کامل دارد تا با ظرفیت های در اختیار خود برای توسعه اشتغال و معرفی پتانسیل های استان تلاش کند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .