عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقدامات بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات درمانی به محرومان


اقدامات بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات درمانی به محرومان

اقدامات بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات درمانی به محرومان

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان گلستان ، طی اقداماتی براساس برنامه ریزی سالیانه ، به محرومان استان خدمات متنوعی ارائه می نماید.
در اقداماتی که اخیرا این کانون انجام داده است ، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان استان با حضور در مسجد امام جعفر صادق (ع) کوی عرفان گرگان که از مناطق مستضعف نشین گرگان است در قالب طرح شهید رهنمون ، ضمن اجرای مراسم جشن به همراه پذیرایی و برنامه های فرهنگی با اهدای هدایا ، نسبت به انجام غربالگری فشار خون و دیابت نیز اقدام نمودند.

 

همچنین آموزشهایی درخصوص تغذیه سالم و نیز مشاوره روانشناسی برای حاضرین اجرا شد که در برنامه های بسیج جامعه پزشکی موسسه عرفان سبز باهنر وابسته به بهزیستی همکاری داشته است.

در اقدامی دیگر تیم بسیج جامعه پزشکی پلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان ، با حضور درکوی شریعتی گرگان ضمن ویزیت رایگان ، هدایایی را به مناسبت ماه شعبان به مستمندان آن منطقه اهدا کردند.

افرا رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان گرگان از اقدامات اخیر بازدید کرده و از خدمات ارائه شده تقدیر نمود.

بنا به این گزارش جلسه ای نیز با حضور سرهنگ کریمی از مسئولین بسیج جامعه پزشکی استان در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)‌گنبد کاووس برگزار شد که در این جلسه در خصوص چگونگی خدمت رسانی به مردم روستاهای واقع در نقاط سیل زده بحث وبررسی شد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .