عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سفر یکروزه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به استان گلستان


سفر یکروزه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به استان گلستان

سفر یکروزه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به استان گلستان

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از سفر یکروزه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به استان گلستان در تاریخ اول اردیبهشت ماه  خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رمضان یازرلو افزود: «علی ثابت نیا» مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در این سفر یکروزه به نمایندگی از معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  از روند ساخت و ساز باغ مزار زنده یاد استاد محدرضا لطفی و مجموعه فاخر تالارفخرالدین اسعد گرگانی و دفتر انجمن موسیقی در مجتمع بهارستان  بازدید کرد.
یازرلو ادامه داد: همچنین در این سفر یکروزه «علی ثابت نیا» با عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات مدیره انجمن موسیقی استان گلستان دیدار کرد و درباره افق ها، ساختار سازی و برنامه های محوری حوزه موسیقی در سال جاری به گفتگو نشست.
یازرلو در خاتمه، گفت: دیدار با سید احمد حسینی سرپرست گروه موسیقی«آوای کتول» و محمدرضا برزگر سرپرست گروه «نجوای کتول» و حضور در تمرین گروه کر بزرگ آداک به سرپرستی ابوذر اسماعیلی از دیگر برنامه های مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در این سفر یکروزه بود.
یادآوری می شود اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به ویژه موسیقی زیر نظر انجمن موسیقی کشور برای سیل زدگان استان گلستان از مصوبات این سفر یکروزه بود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .