عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح جمع آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

اجرای طرح جمع آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی

اجرای طرح جمع آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح جمع آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتراحمد میدری صبح امروز در جلساتی با مدیرکل بنیاد مسکن و رییس سازمان نظام مهندسی استان، گفت: برای ساماندهی و یکپارچه سازی اطلاعات در مناطق دچار بحران و حوادث، طرح جمع آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: به دنبال وقوع سیل و وارد آمدن خسارت به بسیاری از استان ها، این طرح به صورت پایلوت در ایتان گلستان اجرا می شود.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: روش های سنتی برای جمع اوری و کسب اطلاعات میدانی از مناطق آسیب دیده به دلایل مختلفی از جمله زمان بر بودن جمع آوری، طبقه بندی و ثبت اطلاعات، خطای انسانی و نبود ابزار کنترل صحت اطلاعات اخذشده، مبنای درستی برای برنامه ریزی و تصمیم گیری درشرایط بحرانی به وجود نمی آورد.

وی تصریح کرد: الکترونیکی شدن فرآیند جمع آوری و ثبت اطلاعات، کسب اطلاعات درست و در نتیجه تصمیم گیری و برنامه ریزی مناسب جهت اولویت بندی تسهیلات و اختصاص آن به افراد خسارت دیده واقعی را می توان از جمله مزایای این طرح عنوان کرد.

میدری خاطرنشان کرد: طرح جمع آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی پس از اجرا در گلستان به عنوان طرح جامع در کشور و در هنگام وقوع حوادث طبیعی مبنای تصمیم گیری خواهد بود.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر در مناطق سیل زده حاضر شد و از نزدیک در جریان خسارات وارد شده به منازل و اراضی کشاورزی قرار گرفت.

اجرای طرح جمع آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی

اجرای طرح جمع آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 614
  • کد خبر : 60424