عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد

همایش روز شوراها برگزار گردید؛

سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد

سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد

همایش روز شورا ها بمناسبت گرامیداشت هفته مشاغل، کار و کارگر در سالن مهارت مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرستان گرگان با حضورابوالقاسم صفوی فرماندار گرگان، محمود آهنگر سرپرست بخشداری مرکزی گرگان ، اعضای شورای اسلامی، دهیاران 60 روستای بخش مرکزی گرگان و جافر نوده رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گرگان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گرگان ، جافر نوده با توجه به اشتغال پایدار گفت : سازمان آموزش فنی وحرفه ای به عنوان متولی آموزش های مهارتی کشور نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد .وی افزود : هدف از این همایش هم افزائی منابع و ظرفیت های بخش دولتی و غیردولتی در جهت کنترل، توانمند سازی و کاهش آسیب های اجتماعی وکمک به ایجاد فرصتهای شغلی و ارتقاء مهارت در مسیررونق تولید ایرانی می باشد.
در این همایش ابولقاسم صفوی در سخنرانی خود ضمن تاکید بر ظرفیتهای آموزشی این مرکز گفت : مشاغل جدید در روستا ها و همچنین تولید گیاهان داروئی باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین محمود آهنگر در بخشی از سخنان خود گفت : استفاده از تجربیات مربیان مراکز آموزش فنی وحرفه ای می تواند در رشد اقتصاد روستاها نفش مهمی را ایجاد نماید. در پایان این همایش نیز از شوراهای برتر بخش مرکزی گرگان و مربیان روستا های بخش مرکزی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
شایان ذکر است بخشدار، روساء و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی گرگان بمناسبت هفته بازدید دانش آموزی و دانشجویی از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شماره یک گرگان بازدید کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .