عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح سالن ورزشی تیراندازی شرکت گاز استان گلستان

در دهه مبارک فجر انجام شد:

افتتاح سالن ورزشی تیراندازی شرکت گاز استان گلستان

 همزمان با گرامیداشت سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سالن ورزشی رشته تیراندازی با حضورمدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گاز گلستان ، حسن گروسی مسئول سابق هیئت تیراندازی شهرستان گرگان ،مسئولین و تنی چند از ورزشکاران در محل مجموعه ورزشی شهید گرزین شرکت گازافتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل گاز گلستان در مصاحبه با پایگاه اطلاع شرکت ضمن تبریک دهه مبارک فجر در این خصوص گفت: امور ورزشی گاز گلستان در راستای توسعه فضاهای ورزشی توانست طی برنامه ریزی انجام شده اقدام به احداث و تجهیز سالن ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی را نموده که در همین راستا در ایام ا...دهه مبارک فجر این سالن ورزشی با حضور ورزشکاران و ورزشدوستان شرکت مورد بهره برداری قرار گرفت .

 وی افزود:برای تقویت این رشته ورزشی بسیار جذاب تعداد 5 تفنگ خریداری شده است که در مجموع بابت تجهیز و خرید تفنگ و لوازم مورد نیاز مبلغ 160 میلیون ریال هزینه شده است .

 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد: فضای تیراندازی در طبقه دوم سالن شماره 2 مجموعه ورزشی شهید گرزین شرکت درنظرگرفته شده است که منبعد کارکنان گاز گلستان و خانواده های آنان می توانند از سالن تیر اندازی و امکانات آن به نحو مطلوبی بهره مند شوند.

 مدیرعامل گاز گلستان در پایان اظهار داشت : یکی از مهمترین عوامل ایجاد سلامت ونشاط و شادابی کارکنان و خانواده های آنان وهمچنین ایجاد انگیزه جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر توجه به امر ورزش می باشد که خوشبختانه این شرکت نهایت تلاش خود را در این زمینه دارد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .