عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت هفته گرامیداشت صلیب سرخ و هلال احمر

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان خبر داد:

پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت هفته گرامیداشت صلیب سرخ و هلال احمر

پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت هفته گرامیداشت صلیب سرخ و هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در پیامی فرارسیدن هفته گرامیداشت هلال احمر و صلیب سرخ را تبریک گفت.

 

 

متن پیام دکتر محمد علی هروی بدین شرح است:پروردگار سبحان با خلق آدمی به عنوان اشرف مخلوقات، عظمت و جلال خویش را در سراسر گیتی نمایان ساخت و همواره خدمت به خلق خویش و به طور خاص نجات جان انسان ها را در زمره اعمال شایسته قرار داده است، آنچنان که آیات شریفه قرآن کریم و روایات معصومین علیهم السلام در باب خدمت برای همگان همواره چراغ راهی فروزان است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری الهی و با بصیرت حضرت امام خمینی(ره) بر محور مکتب ناب محمدی و بهره مندی جامع از رهنمون های قرآن مجید؛ خدمت به همنوع و دستگیری از نیازمندان و مستضعفان را در صدر اهداف تشکیل حکومت اسلامی میداند. آنگونه که پس از گذشت چهل سال درخت تنومند و بر ثمر نشسته انقلاب شکوهمند اسلامی، دستاوردهای اساسی و حقیقی در حوزه های گوناگون گواه روشنی بر این موضوع است.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سایه عزت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس ماموریت ذاتی و بنیادین خود با هدف اشاعه فرهنگ ناب بشردوستی و با بهره مندی از ظرفیت های عظیم اعضای جوانان ، داوطلبان ، خیرین و نجاتگران بی ادعا در حال خدمت رسانی چشمگیر به مردم است.

#جمعیت_هلال_احمر_استان_گلستان از لحظه وقوع سیلاب در مناطق مختلف از تاریخ بیست و ششم اسفند ماه ۹۷ تاکنون در صحنه خدمت به مردم آسیب دیده حضور مستمر داشته و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های انسانی، تجهیزات و کمک های مردمی در راستای تسکین آلام مردم حادثه دیده نقش موثر و ارزشمندی را ایفا کرده است.

تبلور نوعدوستی و خدمت به همنوع با همت و تلاش بی منت و شبانه روزی داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان گلستان در حادثه سیلاب بر کسی پوشیده نیست. امید داریم خدمات ارزشمند همکاران خدوم هلال احمر و نیروهای ارزشی مردمی موجبات رضایت الهی و آرامش مردم عزیز استان را فراهم کرده باشد.

اینک برخود فرض میدانم همزمان با فرارسیدن گرامیداشت هفته هلال احمر و صلیب سرخ ضمن تبریک این ایام به تمامی اعضای جوانان و امدادگران و داوطلبان و خیرین همیشه در صحنه و عاشق، که نمونه بارز یک خانواده بزرگ خدمت رسان هستند توفیقات روزافزون همه عزیزان را از خدای متعال خواستارم.

در پایان کلام به مردم شریف استان گلستان اطمینان خاطر می دهم که با توجه به شعار محوری هفته هلال احمر  #همه_جا_برای_همه؛ فرزندان شما در جمعیت هلال احمر استان گلستان با تمام توان و پرانرژی در روزهای سخت حادثه سیلاب در کنارشان حضور خواهند داشت و با همت و تلاش شبانه روزی این عزیزان #سیل_مهربانی_جاری است .

دکتر محمد علی هروی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .