عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان


آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان

آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستاناز آغاز عملیات اجرایی تکمیل کمپینگ گردشگری روستای جعفرآباد گرگان با اعتبار 2500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی, امورفرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ امروز پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه 98  مهندس  ابراهیم کریمی با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی ساماندهی و تکمیل کمپینگ روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان با اعتبار2500 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی با حضور مقصودلو ناظر پروژه و نماینده اداره کل میراث فرهنگی بعنوان کارفرما و آلوستانی دهیار روستای جعفرآباد  بعنوان دستگاه بهره بردار و یاسر قندهاری مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و پیمانکار پروژه درروستای جعفرآباد گرگان  آغاز شد.
 کریمی به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره کرد و افزود: در عملیات اجرایی این فاز 2 عدد آلاچیق ، مبلمان بتنی طرح چوب، کفسازی و محوطه سازی کمپینگ پیش بینی شده است.
 وی در ادامه افزود: این اداره کل در سال گذشته اقدام به احداث یک باب سرویس بهداشتی 4 چشمه و محوطه سازی اطراف آن با اعتبار 1000 میلیون ریال کرده است.
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پایان ابراز امید واری کرد در سال های بعد و در صورت تخصیص اعتبارات کافی  از سوی مراجع ذیربط، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم جهت رفاه حال مسافران و گردشگران اقدام خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .