عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برقراری بیمه بیکاری برای هزار و 708 کارگر آسیب دیده از سیل

مدیر روابط کار گلستان خبر داد:

برقراری بیمه بیکاری برای هزار و 708 کارگر آسیب دیده از سیل

برقراری بیمه بیکاری برای هزار و 708 کارگر آسیب دیده از سیل

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: مقرری بیمه بیکاری کارگران سیل زده، خارج از تشریفات اداری و در چارچوب قانون برقرار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید دنکوب اظهار کرد: درپی وقوع حادثه سیل از اواخر سال گذشته و وارد آمدن خسارت سنگین به بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی مستقر در شهرستان های واقع در مسیر سیل که باعث تعطیلی کارگاه های و بیکاری تعداد زیادی از شاغلین شد، این اداره کل براساس وظیفه مندی و اجرای قوانین حمایتی خود از کارگران، درکنار سایر دستگاه های خدماتی و امداد رسان، به منظور کاستن و التیام آسیب های روحی و روانی وارده به سیل زدگان و بازگرداندن به روال عادی زندگی، درچارچوب قانون و خارج از سایر تشریفات معمول اداری، به منظور تسریح درفرایندها و افزایش میزان رضایت مندی، باهمکاری و هماهنگی سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه نسبت به برقرای مقرری بیمه بیکاری، کارگران بیمه شده خسارت دیده ناشی ازسیل، اقدام جدی و فوری نموده است.

وی افزود: تعداد 224واحد شامل دوهزار و 455 نفر از کارگران کارگاه ها برای برقراری بیمه بیکاری به شعب تامین اجتماعی معرفی شدند که بیمه بیکاری 182واحد به تعداد هزار و 708 کارگر برقرار شده است.

سعید دنگوب با اشاره به آن دسته از کارگران شاغل درواحدهای تولیدی که فاقد بیمه بوده و امکان حمایت از آنان از محل منابع صندوق بیمه بیکاری میسر نشده، گفت: آمار قطعی بیکارشدگان به مراجع ذی صلاح ارسال وبه محض حصول نتیجه وابلاغ به استان ،اطلاع رسانی لازم به واجدین شرایط به عمل خواهد آمد.

مدیر روابط کار گلستان ابراز امیدواری کرد با برداشته شدن قدم های هرچند کوچک و اقدامات انجام گرفته با همت و تلاش مسئولین استانی، افراد و خانواده های آسیب دیده از سیل را مورد حمایت های مناسب قرار دهیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 622
  • کد خبر : 62182