عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته کارگری گلستان در ایام‌الله دهه فجر بیش از 60 برنامه برگزار کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

کمیته کارگری گلستان در ایام‌الله دهه فجر بیش از 60 برنامه برگزار کرد

کمیته کارگری گلستان در ایام‌الله دهه فجر بیش از 60 برنامه برگزار کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: بیش از 60 برنامه توسط کمیته کارگری استان در ایام‌الله دهه فجر امسال برگزار شده است.

مهندس امرالله عباسی ظهر امروز در یادواره شهدای کارگری استان گلستان که در حسینیه دزیانی‎های شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است چرا که رژیم طاغوت در آن دوران به دنبال ایجاد اختلاف و فاصله بین جامعه کارگری و کارفرمایی بود.

وی تصریح کرد: کارگران در مسیر انقلاب اسلامی با فعالیت‎های شبانه‎روزی خود باعث شدند که انقلاب بتواند به اهداف خود برسد و امروز نیز جامعه کارگری ما در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش پرشوری دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به برنامه‎های دهه فجر اشاره کرد و افزود: 22 کمیته در راستای اجرای برنامه‎های دهه فجر در استان شکل گرفته که متناسب با فعالیت‎های خود انجام وظیفه می‎کنند.

عباسی اضافه کرد: کمیته کارگری یکی از این 22 کمیته‎ است که مسئولیت‎ آن بر عهده اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان نهاده شده و در استان بیش از 60 برنامه شاخص اجرا کرده است.

وی ادامه داد: بخش عمده برنامه‎هایی که در کمیته کارگری تدارک دیده شده بر عهده خود کارگران استان گلستان است و یادواره شهدای کارگر یکی از برنامه‎های ویژه در راستای تجدیدمیثاق با امام (ره) و آرمان‎های شهدا بود که امروز تدارک دیده شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه سعی شده در ایام‌الله دهه فجر در هر یک از کارگاه‎های بزرگ یک برنامه در راستای گرامیداشت این ایام اجرا شود، افزود: میثاق با شهدا و غبارروبی گلزار آنها، تجلیل کارگرها و کارفرماها، تجلیل از بانوان شاغل سرپرست خانوار، دیدار با خانواده شهدا و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌هایی بوده که در این ایام در حال برگزاری است.

عباسی به حوزه توسعه فضاهای ورزشی کارگری در استان گلستان اشاره کرد و گفت: ساخت ورزشگاه کارگری، تامین امنیت شغلی و اشتغال پایدار و تشکیل صنف‎های کارگری و کارفرمایی از جمله اقداماتی بوده که به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 852
  • کد خبر : 6233