عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیریت اعزام ، راهکاری برای افزایش رضایت زائران اربعین حسینی در گلستان


مدیریت اعزام ، راهکاری برای افزایش رضایت زائران اربعین حسینی در گلستان

مدیریت اعزام ، راهکاری برای افزایش رضایت زائران اربعین حسینی در گلستان

چگونگی مدیریت و برنامه ریزی بهتر اعزام زائران اربعین حسینی از گلستان، اولویت جلسه کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافری استان در سال 98 بوده تا ضمن ارتقای سطح خدمات دهی، رضایت زائران را دو چندان سازد.

به گزارش روز یکشنبه اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، تامین ناوگان مورد نیاز با توجه به سلامت فنی آنها، سلامت جسمی و روحی رانندگان، توجه به زمان برگشت زائران و اختصاص فرصت برای صدور روادید، موارد مهمی برای همفکری بود که در جلسه کارگروه ارتقای خدمات مسافری استان و با حضور مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و حج و زیارت، نمایندگان پلیس راه و هلال احمر و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر و کارشناسان و مدیران مرتبط در سالن جلسات این اداره کل مطرح شد.

در این جلسه مصوب شد در راستای ارتقای سطح خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) با توجه به تجربیات سال های گذشته هم اندیشی توسط نمایندگان دستگاههای اجرایی صورت گرفته و نقاط ضعف و قوت جهت طرح در جلسه آینده کارگروه فهرست شود.

بنا برآمار حج و زیارت گلستان پارسال 20 هزار و 500 نفر در ایام اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شدند.

امسال نیز طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی (ع) در سال 98 از نیمه دوم مهرماه با آمادگی 235 دستگاه اتوبوس آغاز می شود.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .