عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقویت بخش خصوصی را با جدیت دنبال می کنیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

تقویت بخش خصوصی را با جدیت دنبال می کنیم

تقویت بخش خصوصی را با جدیت دنبال می کنیم

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تقویت بخش خصوصی را به عنوان یکی از مهمترین اهداف دولت عنوان کرد و بر پیگیری مجدانه برنامه های آن در استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی ظهر امروز در نخستین همایش باجه های روستایی پست بانک استان اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی به نحوی در ایجاد و حفظ و پایداری اشتغال نقش دارند و پست بانک نیز در رونق اشتغال روستایی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها اقدامات و فعالیت های زیادی را انجام داده است.

وی افزود: در برنامه اشتغال روستایی، پست بانک به عنوان یکی از بانک های عامل با 120 درصد عملکرد در پرداخت تسهیلات و ایجاد بیش از هزار شغل در روستاها، یکی از درخشان ترین فعالیت ها را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف دولت، تقویت بخش خصوصی و واگذاری هاست که برنامه های آن را در استان با جدیت پیگیری می کنیم و از باجه های روستایی پست بانک می توان به عنوان بخشی از این فعالیت ها یاد کرد.

جعفری رییس امور شعب پست بانک گلستان نیز در این جلسه گفت: هم اکنون 310 باجه روستایی در استان فعالیت می کنند و خدمات متنوعی را به روستائیان ارائه می دهند.

وی افزود: در سال گذشته پست بانک 538 میلیارد ریال از محل اشتغال روستایی به 768 طرح پرداخت کرد که موجب ایجاد هزار و 129 شغل در استان شد.

جعفری اذعان کرد: از محل صندوق توسعه ملی 342 طرح به ارزش 279 میلیون ریال در مناطق محروم تسهیلات دریافت کردند که منجر به ایجاد 457 نفر اشتغال شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد 9 فقره تسهیلات به دهیاری ها به مبلغ 39 میلیارد ریال با 40 شغل و تعداد یک فقره تسهیلات به تعاونی های شهرداری ها به مبلغ 17 میلیارد ریال با اشتغال 20 نفر پرداخت شد.

در پایان از فعالین باجه های روستایی تجلیل شد.

تقویت بخش خصوصی را با جدیت دنبال می کنیم

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 409
  • کد خبر : 62424