عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصاحبه خبری رئیس کل دادگستری استان گلستان به مناسبت هفته قوه قضائیه در زندان مرکزی گرگان


مصاحبه خبری رئیس کل دادگستری استان گلستان به مناسبت هفته قوه قضائیه در زندان مرکزی گرگان

 

هاشمیان : مددجویان باید از فرصت و امکانات زندان به نحو احسن برای اصلاح خود استفاده نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های گلستان ؛ به مناسبت هفته قوه قضائیه با هدف اطلاع رسانی و تنویر افکار مددجویان ، هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان با سیمای زندان مرکزی گرگان مصاحبه ای را به انجام رساندند.
هاشمیان رئیس کل دادگستری استان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت :توصیه من به مددجویان اینستکه از زندان و فرصتی که زندان در اختیار آنها میگذارد به نحو احسن استفاده کنند. ابزاری که در زندان برای اصلاح وجود دارد همچون مربیان، ناصحان، مبلغین و مروجان اخلاق وتربیت ، در خارج از محوطه زندان کمتر وجود دارد. بنابراین مددجویان قرضی است که همه تلاش خود را مصروف دارند با فکر به جرم و بزه ای که انجام شده و از بین بردن زمینه های داخل و خارج آن کاری کنند که درفردای آزادی ارتکاب مجدددامنگیر آنها نشود.
رییس شورای عالی قضایی استان در ادامه افزود: دزمینه اقدامات انجام شده در حیطه زندانیان مهریه متذکر شدند در این زمینه به نسبت دیگر استانها تلاش های مطلوب تری صورت پذیرفته است. ماضمن نشست های متعدد با دادگاههای شعب خانواده آنها را توجیه کردیم که جای زندانیان مهریه در زندان نیست مگر کسانیکه شرایط و استطاعت مالی دارند .در مورد زندانیان مهریه باید به مجازاتی غیر از زندان اندیشید همچون احصار طویل مدت، ثانیا تا آماده شدن پرونده برای احصار طویل مدت، ترتیبی را اتخاذ نمودیم تا این افراد در بیرون بتوانند فعالیت و تلاش نمایند تا دین خود را به انجام رسانند در این زمینه هم مرخصی های طولانی مدت به آنها اعطا شده است. در شرایط کنونی تقریبا هیچ زندانی مهریه ای از زندان نیست مگر کسانیکه وثیقه های لازم برای مرخصی را نداشته باشند
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 330
  • کد خبر : 62501