عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه تقدیر از حضور حماسی مردم استان گلستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان صورت گرفت:

بیانیه تقدیر از حضور حماسی مردم استان گلستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

بیانیه تقدیر از حضور حماسی مردم استان گلستان  در راهپیمایی یوم الله  22 بهمن

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در بیانیه ای از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

 در متن این بیانیه آمده است:

 گرامي باد يوم‌الله بيست و دوم بهمن 57، گرامي باد سی و هفتمین بهار ميلاد دوباره ملت بزرگ ايران، سي و هفتمین عيد بزرگ بازگشت به فطرت الهي و قدرت توحيد، عيد فرخنده پيروزي ملتي نستوه در گشودن راه احياء اسلام .

 گرامي باد پيوند ناگسستني شما ملت سرافراز با رهبر فرزانه انقلاب ، مبارك باد استواري گام‌هاي شما بر مدار آرمان و عقيده الهي‌تان، مبارك باد سجده فرشتگان بر قدوم پاكان اين ملت به فرمان حضرت ذوالجلال ، مبارك باد بي‌پاياني ايثار شما و عظمت وصف‌ناپذير راهپيمايي شكوهمند تان .

 درود و سلام بر شما شگفتي‌آفرينان سرزمين ايران كه هر سال با راهپيمايي بي‌نظير خود معجزه‌اي مكرر را به جهانيان يادآور مي‌شويد. و سلام و درود مي‌فرستيم به لاله‌ها و شقايق‌هاي گلگون كفن سال 1357 كه با نثار جان خويش استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را به ما هديه دادند.

 امروز فرزندان امام خمینی (ره) و سربازان رهبر عزیزمان با تمام وجود با نیتی به پاکی نمازهایشان ،با خلوصی به صداقت سعی و صفایشان آمده بودند تا بیعتی دوباره با رهبرشان استمرار راه انقلابشان را تا ظهور مهدی موعود (عج) فریاد کنند .

 و بار دیگر وحدت خود را با گام های استوار شان چون خروش علی (ع)در خیبر ، خطبه زینب در کوفه ، خروش علی بن الحسین در شام و آوای علی بن موسی الرضا در طوس حاکمیت زر و زور و تزویر جهانی را همچون حاکمیت 2500 ساله طاغوت خاتمه دهند.

 امروز همه آمده بودند تا با عزمى راسخ و گام هایى استوار براى پشتیبانى از انقلاب و نظام جمهورى اسلامى با حضور در راهپیمایى یوم الله 22 بهمن با شعارهاى کوبنده خود ، نفرت از استكبار جهانى و اطاعت خود از ولى امر مسلمین را اعلام كردند .

 در سی و هفتمین سالگشت پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی مردم غیور و آگاه استان گلستان ؛ از اقوام و توده های مختلف جامعه « شیعه و سنی ، زن و مرد ، پیر و جوان ـ ترک و فارس ـ کرد و بلوچ ـ کتولی و گیلک و ترکمن ، در صفوفى به هم پیوسته ، دوش به دوش یكدیگر آمده بودند تا بار دیگر با تجدید بیعت با آرمان هاى بلند نظام مقدس جمهورى اسلامى ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ،در دهه چهارم انقلاب،پیشرفت و عدالت را برای آحاد مردم جامعه مان به ارمغان آورند .

 مشتهای گره کرده شما امت هوشیار ، بر چهره های بر افروخته دشمنان اسلام کوبید تا غرور و سربلندي را براي ايران و ايراني به ارمغان آورد . آفرین به عزم راسخ و اراده بلند شما گلستانی ها . بی شک این برگ زرين ، سند پرافتخار ديگري است از حماسة تحسين برانگيز ملّت غيور و شريف شما گلستانی ها بر تارك تاريخ سراسر درخشان ايران اسلامي .

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی شما ملت قهرمان و شهید پرور استان گلستان در همایش عظیم و میلیونی راهپیمایی 22 بهمن ، سی و هفتمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارد.

 ( شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان )


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .