عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار تجار و شرکت های حمل و نقل ریلی دراستان های همجوار با مدیر کل راه آهن شمالشرق۲


دیدار تجار و شرکت های حمل و نقل ریلی دراستان های همجوار با مدیر کل راه آهن شمالشرق۲

دیدار تجار و شرکت های حمل و نقل ریلی دراستان های همجوار با مدیر کل راه آهن شمالشرق۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمالشرق۲ ، تجار و شرکت های حمل و نقل ریلی دراستان های همجوار با مهدی عبدالکریم زاده مدیر کل راه آهن شمالشرق۲ دیدار و پیرامون حوزه ریلی استان گلستان و پروژه های اجرایی این اداره کل به گفتگو پرداختند.

 

مدیر کل راه آهن شمالشرق ۲ در این دیدار گزارشی از پروژه های اجرایی در ووضعیت اینچه برون واشاره ای به عملکرد اداره کل راه آهن منطقه شمالشرق ۲ ارائه و اظهار داشت : خطوط ریلی شمال شرق دریای خزر بعنوان یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین خط ریلی منطقه می باشد .

عبدالکریم زاده ادامه داد : پایانه ایستگاه راه آهن اینچه برون استان گلستان علاوه بر متصل شدن به کشور های شمالی و حوزه CIS حائز تسهیل کننده صادرات ،ترانزیت و واردات باردر بین کشورهای منطقه می باشد و در این راستا پروژه خط عریض اینچه برون به اتمام رسیده است.

وی به پروژه های دیگر حوزه اینچه برون استان گلستان اشاره و افزود : پروژه های ساخت و ایجاد محوطه های تخلیه و بارگیری و ایجاد خطوط فرعی و ...می تواند در آینده ای نزدیک از لحاظ امنیت اقتصادی ، اشتغالزایی و شکوفایی منطقه از اهمیت خاصی برخوردار باشد و آینده استان گلستان چه ازلحاظ توسعه اقتصادی وچه از لحاظ شکوفایی در کنار سرمایه گذاری های مناسب دولتی و غیر دولتی در چار چوب قوانین در بخشهای مختلف اقتصادی و تجاری روشن می باشد تا انشا ا... جهش اقتصادی و شاهد محرومیت زدایی منطقه باشیم.

عبدالکریم زاده درپایان این دیداراز تلاش های مجموعه راه آهن شمالشرق ۲  تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت : کریدور ریلی اینچه برون استان گلستان در کنار تجار و بارگانان و شرکت های حمل و نقل ریلی فعال، نقش بسزائی در صادرات ، ترانزیت و واردات کالا دارد و شرکتهای بازرگانی وتجار و بازرگانان باید از این ظرفیت حوزه زیلی استفاده بهینه ای داشته باشند.


دیدار تجار و شرکت های حمل و نقل ریلی دراستان های همجوار با مدیر کل راه آهن شمالشرق۲

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 358
  • کد خبر : 62663