عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونق ساخت مسکن در تداوم تعامل و مشارکت سایر ارگانها در طرح باز آفرینی شهری و اقدام ملی مسکن حاصل میشود

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

رونق ساخت مسکن در تداوم تعامل و مشارکت سایر ارگانها در طرح باز آفرینی شهری و اقدام ملی مسکن حاصل میشود

رونق ساخت مسکن در تداوم تعامل و مشارکت سایر ارگانها در طرح باز آفرینی شهری و اقدام ملی مسکن حاصل میشود

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان درجلسه امروز پنج شنبه مورخ 27/4/98 کمیته تخصصی کارگروه وقف با ستاد باز آفرینی شهری پایدار استان گلستان گفت : رونق ساخت و ساز و امکان خانه دار شدن طبقه متوسط و ضعیف جامعه در گرو تعاملات بین دستگاهی و مشارکت سایر ارگانها در طرح های باز آفرینی شهری و اقدام ملی مسکن میسر خواهد بود.

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس "حسین محبوبی" مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در این جلسه افزود ، استان گلستان بعنوان یکی از استانهای برتر در حوزه وقف می تواند بعنوان یک نهاد تاثیر گزار در رونق ساخت وساز مسکن و به خانه دار شدن طبقات مختلف جامعه کمک شایان نماید.

وی افزود : انتظار ما اینست که سایر ادارات و سازمانهای دولتی در این امر طبق دستور العمل های صادره از سوی هیات محترم دولت مشارکت داشته باشند.

حجه السلام والمسلین سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در این جلسه ضمن ابراز علاقمندی نسبت به مشارکت در ساخت و ساز مسکن ، احیاء و بهسازی بافت های تاریخی خصوصاً مساجد و تکایادر سالهای اخیر در استان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد این گونه اقدامات باعث جذب و مشارکت سایر اقشار خصوصاً جوانان به مراسمات دینی و آیینی خواهد شد.

درانتهای این جلسه مقررگردید در خصوص چگونگی همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه در مشارکت در طرح های باز آفرینی شهری و اقدام ملی با تشگیل کارگروه تخصصی و استعلام های مورد نیاز از وزارتخانه های متبوع بررسی های لازم صورت گیرد.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .