عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عقد زوج سیل‌زده گلستانی در اختتامیه جشنواره ملی ازدواج اقوام ایرانی


عقد زوج سیل‌زده گلستانی در اختتامیه جشنواره ملی ازدواج اقوام ایرانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، بهمن طیبی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری اولین جشنواره ملی ازدواج در گلستان اظهار کرد: این جشنواره از ۱۳ تا ۱۵ مردادماه به میزبانی گرگان و در مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره تزریق روحیه نشاد در جامعه، ترویج سنت ازدواج آسان، بازخوانی و ترویج آیین‌های سنتی ازدواج، ایجاد ایام شاد و مفرح برای گذراندن اوقات فراغت مردم، معرفی موسیقی اقوام به ویژه موسیقی‌های سنتی در مراسم‌های ازدواج است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: افتتاح این جشنواره با برگزاری موسیقی اقوام، رژه اقوام، مراسم‌های طنز و دیگر برنامه‌ها با حضور «میثم ابراهیمی» خواننده مطرح کشورمان همراه خواهد بود.
طیبی گفت: در مراسم اختتامیه وزیر ورزش و جوانان نیز حاضر خواهد بود و در این مراسم عقد زوج سیل‌زده گلستانی برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: ۴۰ غرفه مشاوره در حاشیه این جشنواره در خدمت مخاطبان خواهد بود و غرفه نمایشگاهی خدمات ازدواج، سوغات استان‌ها، صنایع دستی و غذاهای سنتی نیز در این جشنواره برپا خواهد شد.
گفتنی است، استان‌های گلستان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، مازندران، کردستان، آذربایجان‌شرقی، لرستان، کردستان و بوشهر در این جشنواره شرکت خواهند کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .