عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکمیل و بازسازی 90 واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:

تکمیل و بازسازی 90 واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان

تکمیل و بازسازی 90 واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در جلسه ستاد بسیج مردمی بازسازی مناطق سیل زده در جمع فعالان اقتصادی اظهار کرد: طی هماهنگی های به عمل آمده با سازمان بسیج و جلسات مختلف با فعالان اقتصادی، بازسازی و تکمیل 90 واحد مسکونی در مناطق سیل زده در استان با مشارکت واحدهای صنعتی و اقتصادی و شرکت های تعاونی انجام خواهد شد.

وی افزود: مرحله سفت کاری این واحدهای مسکونی توسط بنیاد مسکن انجام می شود و تکمیل آن ها بر عهده این ستاد خواهد بود.

رییس ستاد بسیج مردمی بازسازی مناطق سیل زده تصریح کرد: برای هر واحد مسکونی 30 میلیون تومان درنظر گرفته شد که در مجموع 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای بازسازی این واحدها مورد نیاز است.

وی ابراز امیدواری کرد: جهاد مردمی بازسازی مناطق سیل زده با مشارکت واحدهای اقتصادی و همکاری سپاه، بسیج کارگری، شرکت شهرک های صنعتی و سایر ادارات اجرایی و اقتصادی به صورت فعال در کنار مردم مناطق سیل زده تا اتمام این پروژه ها همراه خواهد بود.

خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان نیز در این جلسه گفت: موضوع کمک به هموطنان سیل زده موضوع سیاسی، سازمانی و یا اقتصادی نیست بلکه موضوعی صرفا اجتماعی و انسانی است و همگی باید تمام تلاشمان را برای کمک به آنان بکار گیریم.

وی افزود: پدیده سیل در استان گلستان و سایر استان ها موجب ایجاد بحران شد و قطعا اقدامات ما در شرایط بحران باید با سرعت بیشتری نسبت به شرایط عادی انجام شود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 305
  • کد خبر : 63746