عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیت 4 فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در گلستان


فعالیت 4 فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در گلستان

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از فعالیت 4 فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، مریم حاجی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: با گسترش روزافزون فضای مجازی و افزایش بازارهای عرضه و تقاضای کالا در این فضا، توسعه و ایجاد فروشگاههای مجازی  گام موثری در رونق فروش داخلی و بین المللی محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی خواهد بود.
او هدف از ایجاد فروشگاههای مجازی را حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی، گسترش بازار و احیا و توسعه هنر – صنعت صنایع دستی برشمرد و گفت: در حال حاضر 4 فروشگاه مجازی صنایع ‌دستی با حمایت این معاونت راه‌ اندازی شده که امیدواریم بتوانیم با اشاعه و ترویج صنایع دستی بازارهای فروش مناسبی را برای هنرمندان فراهم کنیم.
حاجی ابراهیمی گفت: دارنیا (darnia.ir.www)، دستان خلاق ایرانی(creat.ir.www)، بی کران (bykaran.com.www) و زینت مارکت فروشگاه های مجازی فعال صنایع دستی و هنرهای سنتی درسطح استان می باشد.
او با اشاره به حمایت از هنرمندان و صنعتگران در بازارهای استانی و کشوری تاکید کرد: توسعه بازار فروش و افزایش سطح درآمد هنرمندان برای ایجاد انگیزه تولید از مهم‌ترین برنامه‌ های معاونت صنایع ‌دستی استان گلستان در طی سال جاری می باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .