عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 29 بهمن آغاز هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گلستان


29 بهمن آغاز هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گلستان

29 بهمن آغاز هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گلستان

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از آغاز هفدهمین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز استان از 29 بهمن امسال خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس گلستان: 'عماد مخدومی' طی گزارشی اظهار کرد: این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ مدرسه سازی در بین خیرین و افراد متمکن جامعه در شهرستان های 14 گانه استان گلستان، طی یک ماه تا پایان امسال برگزار می شود.

 وی با بیان این که این جشنواره فرهنگی با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان و دیگر مجامع خیرین مدرسه ساز برگزار می شود، از مساعدت های مالی و معنوی خیرین طی 16 دوره گذشته این جشنواره در امر مدرسه سازی قدردانی کرد.

 مخدومی اضافه کرد: امسال جشنواره هفدهم با رویکرد 'برقراری عدالت آموزشی با همت خیرین مدرسه ساز' برگزار می شود ضمن این که جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز نیز در اردیبهشت 94 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز در جشنواره شانزدهم گفت: از مجموع 52 میلیارد و 841 میلیون ریال تعهدات خیرین تاکنون 43 میلیارد و 514 میلیون ریال معادل تقریبی 83 درصد محقق شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان همچنین یادآور شد: از سال 77 تا 93 نیز خیرین مدرسه ساز در مجموع در ساخت 475 واحد آموزشی با تعداد یک هزار و 743 کلاس درس و مجموع زیربنای 140 هزار و 106 مترمربع مشارکت داشته اند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نوسازی
  • بازدید : 1312
  • کد خبر : 6445