عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمدید 81 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گلستان


تمدید 81 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گلستان

مدیر کل استاندارد گلستان از تمدید 81 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای فرآورده های تولیدی استان، در پنج ماهه نخست سال 1398 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان،محمود فرمانی افزود: در راستای شرح وظایف ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران  و لزوم پایش مهلت و تاریخ اعتبارپروانه های صادره ،این تعداد پروانه  پس از انقضاء اعتبار قانونی سه ساله تمدید شد.
وی ادامه داد: در همین مدت 35 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و4 پروانه تشویقی صادر و یک پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی نیز صادر شد.
  دبیر شورای استاندارد گلستان با اشاره به این که پروانه های صادر شده در صنایع نساجی و چرم، خودرو و نیروی محرکه، ساختمانی و معدنی، خدمات، برق و الکترونیک، بسته بندی و سلولزی،شیمایی ،غذایی و کشاورزی بوده است، خاطر نشان کرد: هر قدر در زمینه گسترش استاندارد سازی در جامعه به ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود اقتصاد جامعه بهبود می یابد.
مدیر کل اداره استاندارد گلستان افزود: در پنج ماهه اول سال جاری 28 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 3 پروانه تشویقی باطل، 14 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری تعلیق و 11پروانه اجباری نیز رفع تعلیق شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه رعایت استانداردها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد، خواستار توجه به این مهم از سوی تمامی افراد به ویژه واحدهای تولیدی ـ خدماتی شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .