عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشنواره روستایی "آب- روستا- زندگی" در توران فارس رامیان


برگزاری جشنواره روستایی "آب- روستا- زندگی" در توران فارس رامیان

برگزاری جشنواره روستایی "آب- روستا- زندگی" در توران فارس رامیان

 جشنواره روستایی "آب- روستا- زندگی" در روستای توران فارس شهرستان رامیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان،  این جشنواره با حضور پرشور مردم این روستا به همت شرکت آب منطقه ای استان، جهاددانشگاهی گلستان، فرمانداری رامیان ، بخشداری ...و دهیاری  و شورای اسلامی روستای توران فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، ابراهیمی، نماینده مردم شریف شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در این جشنواره با اشاره به ارزشمندی آب، گفت: آب مایه حیات است و حفظ آن اهمیت بسیار زیادی دارد. باید آب را به گونه ای مصرف کنیم که برای نسل های آینده نیز ماندگار باشد.
وی بیان کرد: سرانه آب در گلستان از دو استان همجوار نسبتا خشک  شامل سمنان و خراسان شمالی کمتر است. این امر به ما هشدار می دهد که مراقب آب باشیم.
نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم هم در منازل و هم در زمین های کشاورزی در مصرف آب صرفه جویی لازم را داشته باشیم.
در ادامه این جشنواره، سالاری فرماندار شهرستان رامیان گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی به ما یاد آور می شود که باید بیشتر قدر آب را بدانیم.
وی اظهار کرد: برخی مواقع آنقدر آب کم داریم که پاسخگوی نیاز نمی باشد و برخی مواقع آنقدر آب وجود دارد که تبدیل به سیلاب می شود. این نشان دهنده تغییرات اقلیم است وبایست برای سازگاری با شرایط حاضر برنامه داشته باشیم و با مشارکت همه دستگاه های ذیربط و مردم اقدام نمائیم.
فرماندار رامیان گفت: علاوه بر توجه به بازسازی و لایروبی رودخانه ها در مناطق پایین دست لازم است تا بخشهای بالادستی وسرشاخه رودخانه ها نیز مورد توجه قرار گیرد. 
گفتنی است برنامه های متنوعی مانند اجرای مسابقه بومی و محلی با محوریت آب، نمایش و مسابقات پرسش و پاسخ با موضوع آب  واهدای جوایز در این جشنواره اجرا شد.  

برگزاری جشنواره روستایی "آب- روستا- زندگی" در توران فارس رامیان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .